ferro nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

remie

ferro nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 21:14

hay,

ik heb sinds vorige week zondag een hele lieve ferro merrie van 1.80m. in mn bezit. Ze is heel lief, en schrikt onder het zadel nergens van. In tegenstelling op stal. (ze staan met zn 2en op stal) De eigenaresse van haar buurman deed hem de peesbeschermers af en ze schrok zo van het klitteband dat ze haar hoofd heel hard omhoog deed en tegen de bovenkant van dr box aanknalde en ineens achterin de box stond. Dat ging met zo'n vaart dat ze met dr hoofd stond te schudden daarna Ze kan opeens achter in de stal staan terwijl er eingelijk geen aanwijsbare reden is. Dus geen onverwachte bewegen ect. zo nog een aantal voorbeelden op te noemen... Het kan natuurlijk zijn omdat ze er net een week staat, maar dat is het volgens mij niet omdat ze het op dr oude stal ook wel had

Nu zij de eigenaresse van de buurman van mn merrie dat ze had gehoord dat dat 'ferro eigen' was. Wie heeft dit nog meer gehoord of heeft of kent een ferro die dat ook doet?

bvd

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:20

wij hebben een 3 jarige ferro merrie en die is naast heel mooi met super begwegingen heel braaf,je doet zo peesbeschermers om,zelfs de 1e keer geen probleem,leg er zo n dekje op,singel een longeer singel aan en longeren geen punt,ben echt te spreken of haar,we hebben ook 2 ferro hengsten gehad,alle 3 zelf gefokt en tot de 3 gehad en allmeaal even braaf,de hengsten onder het zadel super braaf

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 21:33

daar mee is ze ook wel braaf, is er niks aan de hand schrikt NERGENS van. Met rijden er kan een bom afgaan, niks aan de hand maar op stal is ze gewoon heel schrikerig. In de omgang is er ook niks aan de hand

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:34

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:35

het is ook niet niks verhuizen,andere eigenaar,andere stal,zal idd wel ff tijd nodig hebben

utjelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:36

Hoi ,

Ik rijdt een vijf jarige ferro merrie. Ze is echt super braaf, maar kan soms van niks erg schrikken. Het voorbeeld wat jij geeft komt me wel bekend voor.!

Maar verhuizen is niet niks voor een paard, ze zal ook nog wel moeten wennen.

Groetjes, en succes

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:39

hoi, de buren van een vriendin van mij hebben ook een ferro zoon, hij is zoooo braaf dat het soms lijkt of hij geen karakter heeft. tot hij op stal staat en er op het erf wat gebeurd waar hij ineens van schrikt, en jij vraagt je af "wat in godsnaam?". geen id of dat ferro eigen is.
maar ze zal vast moeten wennen.

verder veel plezier met haar!

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 19:54

jorik schreef:
hij is zoooo braaf dat het soms lijkt of hij geen karakter heeft. tot hij op stal staat en er op het erf wat gebeurd waar hij ineens van schrikt, en jij vraagt je af "wat in godsnaam?".

Idd heel herkenbaar Ik heb soms niet eens door wat de oorzaak is. Op de stal waar ze eerst stond deed ze dat ook al dus het ligt er niet aan dat ze hier nog maar een week staat. Het kan wel wat erger zijn dan normaal idd hahaha we zullen wel zien of het nog iets minder word

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:06

hmm, die van die vriendin van mij is nu 11. ofzo. hoop dat er voor die van jou nog hoop is. hihi
komt vast goed. het is gewoon een beetje een rare.
gewoon goed oppassen voor jezelf, dat er niks met je geneurd, verder paard lekker laten tobben.

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:19

die van mij is 12, maar ik blijf gewoon hopen