Nakomelingen van Animo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liaan

Nakomelingen van Animo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 20:47

Hoi,

Wie van jullie heeft er zelf nakomelingen van animo of kent animo nakomelingen en kan mij hier dingen over vertellen als karakter, hoe ze het doen in zowel spring als dressuur sport en meer...

Groetjes

diega

Re: Nakomelingen van Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:58

Ik heb meerdere Animo merrie's gereden en daar ook weer nakomelingen van. Animo's staan bekend als zeer lastig en heb zelf ondervonden dat dat zo is. Een van de merrie's heb ik wel in anderhalf jaar tijd van zadelmak naar Z2 dressuur gereden, maar vaak met veel problemen Als een Animo een goede dag heeft dan doet ie alles voor je, maar staat de wind verkeerd dan zijn de poppen aan het dansen, dan willen ze niks! Bijv bij het opzadelen achteroverklappen, nergens langs willen en dan gemeen bokken of steigeren en ook weer achterover klappen. Dus ik heb er verschillende gereden maar wil er nog niet een gratis en voor niks.

livvy

Re: Nakomelingen van Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:13

Ik sluit met helemaal aan bij diega. Ik heb nog maar heel weinig Animo's gezien met een meegaand en meewerkend karakter. Maar als je er mee om kan gaan, doen ze het wel goed in de sport!

Liaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 21:19

Hmm lastige paarden dus... Wie nog meer zulke of andere ervaringen?