Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ravenna schreef:hey,
ik ben zelf helemaal gek van numero uno kan je vertellen dat het wel een heethoofd is.
verder heeft ie wel goede nakomelingen (laatst nog 1 op de keuring bekeken en die vond ik wel mooi en een paar vriendinnen uit mijn klas niet en wat bleek hij is goedgekeurd) }>
hij heet van gogh (staat bij hanshorn) en je hebt ook nog een viento uno ook een topper(wel leuk om ff een kijkje te nemen)
ik vind het wel jammer dat ik die van mij niet kan laten dekken met uno want mijn merrie is al een engels volbloed en een heethoofd en iedereen zei dat je dan een scharminkel van een beestje zou krijgen (omdat uno ook nog eens de bouw verfijnd) en aangezien uno ook nog wel soms een heethoofd is zou het een heel moeilijk/gevaarlijk paard kunnen worden.
groetjes ravenna
)
oosterhoff schreef:Ben er op dit moment een aan het inrijden. Heel braaf en betrouwbaar maar wel mans. Het is een ruin maar volgens mij denk hij datie de ballen er nog aan heeft. Hij is nog wat slapjes maar heeft ruimte genoeg in de beweging. Zit heerlijk en kan los een goede sprong maken. Persoonlijk zou ik niet een burggraaf merrie laten dekken door numero uno tenzij je een knots van een paard wil hebben. Hier een foto van unesco: numero uno x faram x lemexico
Die grote kop heeft hij overigens van zijn moeder