Welke hengst voor Welt Hit II x Kennedy merrie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Welke hengst voor Welt Hit II x Kennedy merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:18

Hallo
Ik mijn merrie misschien laten dekken en ik zou graag van jullie horen welke hengst er volgens jullie leuk op zou moeten staan? Het is een vrij pittige merrie ( maar ze is ook pas 3,5 dus kan nog minder worden, vandaar ook wss pas over een jaar of 2 dekken) Ze kan mooi lopen, heeft een leuke knie, sterke achterhand en zet deze mooi onder -> een minpunt is dat ze weinig schouderruimte heeft en ik dit graag wat meer zou willen zien. Ze heeft een erg werkwillig karakter wat ik dus ook graag in het veulen terug zou willen zien. Het veulen zou dan wss opgeleid worden voor de dressuur, dus ook het liefst een dressuurhengst. Ik zat zelf te denken aan United van vd Uytert, hij had de volgende punten stap: 8.0 draf 9.5 galop 9.5 aanleg als dressuurpaard 9.5. (hoogst behaalde punten ooit) hij heeft een ruime schouder en een werkwillig karakter. Lijkt mij een leuke hengst wat vinden jullie nog andere suggesties?

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BEM3LBHH[img]
deze is op een verkeerd moment genomen je ziet de knie niet zo goed, maar je ziet haar wel helemaal.

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UTDCI6W3[img]

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LPKQEVEQ[img]

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NVGKNWHM[img]

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Groetjes Anne!

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier dan nog de foto's omdat ze het niet deden

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:47

ze is trouwens 1.65 veulen moet ongeveer net zo groot worden. liefst groter!

Maayke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:01

Heb je ook standfoto zonder dek wil je een jonge hengst of al een bewezen hengst

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:14

nee, ik heb geen standfoto zonder dek.. helaas.. ik zal die morgen nog even maken en dan erop zetten.. United is ook nog vrij jong.. en nou ga ik weer moeilijk doen.. ik wil geen oude rot als Jazz, gribaldi enz want die zijn er al zoo veel.. ik wil een (redelijk) onbekende.. maar wel al goed gepresteerd.. (tjaa..ik zei toch dat ik moeilijk ging doen) zoals miss United, Tolando, Valdez, Uptown (maar die kan niet want is ook kennedy.. ) ik zat zelf dus te denken aan United.

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 14:14

iemand nog een idee??

tresunique

Re: Welke hengst voor Welt Hit II x Kennedy merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:29

Ik heb mijn Welt Hit II twee jaren achtereen gedekt met Rousseau en daar hele mooie, grote veulens van met een uitstekend karakter.

Mijn merrie heeft alleen wel wat meer maat (1,72) en wat meer lengte dan jou paard, maar misschien is het het overwegen waard??

Als je foto´s van mijn Rousseautjes wilt hebben, moet je maar effe PB-en................

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:26

Ik heb een casco uit een welt hit 2 moeder heel mooi model, mooie maat goed karakter, goed op de benen en super frond je moet alleen wel van schimmels houden ( zie mijn profiel voor foto)

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 21:13

Rousseau heb ik idd al meer gehoord.. Cascoo.. hmm.. eerlijk gezegt hou ik niet zo van schimmels.. er zijn natuurlijk uitzonderingen maar ik denk vooral omdat mijn merrie best donker is.. het ook een heeele donkere schimmel word.. ach.. we kijken nog wel.. het duurt nog ff mar ben me vast aan het orienteren

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 21:16

rousseau kan niet.. want zit ferro in en mijn merrie is kennedy dus ook ferro.. jmmr.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:17

Rubels? Toch aardig bekend maar nog niet zo heel veel nakomelingen geloof ik. Daarnaast is Rubinstein bewezen bloed