Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Daar zou ik dus helemaal geen Jazzbloed op zetten (
dan heb je kans dat het veulen niks luxer wordt). Van Houston mag je een hele sterke beweger verwachten, maar ik denk dat het veel interessanter is om een luxe Duitser op deze merrie te zetten.
Luxe Duitse jongens op degelik, ouderwets KWPN bloed geeft mooie veulens. Heb je Florencio al eens gezien? Zoiets zou ik proberen
Dees schreef:Gut, ik durf straks helemaal niets meer te zeggen over Jazz...
ik vind de nafok van Houston veel uitstraling hebben en ik vind ze mooier kwa bouw en ras dan de nafok van Jazz. De Houstons uit gewonere en ouderwetsere merries waren prima modern.
Dees schreef:Gut, ik durf straks helemaal niets meer te zeggen over Jazz... ik zie gewoon niet hoe Jazz een deftiger veulen kan brengen met een ouderwetse merrie.
CGJ12 schreef:Dees schreef:Daar zou ik dus helemaal geen Jazzbloed op zetten (
dan heb je kans dat het veulen niks luxer wordt). Van Houston mag je een hele sterke beweger verwachten, maar ik denk dat het veel interessanter is om een luxe Duitser op deze merrie te zetten.
Luxe Duitse jongens op degelik, ouderwets KWPN bloed geeft mooie veulens. Heb je Florencio al eens gezien? Zoiets zou ik proberen
********* valt wederom van stoel*********
Van Jazz niks luxer?
Als je er zó over denkt zou ik Houston al helemaal uit mijn kop laten......"
Desire schreef:Nu val ik van m'n stoel haha, met Houston krijg je gigantisch mooie beesten met een schitterende uitstraling. Mooi groot rond oog, klein koppie, grote kaken en schitterend model.
CGJ12 schreef:Desire schreef:Nu val ik van m'n stoel haha, met Houston krijg je gigantisch mooie beesten met een schitterende uitstraling. Mooi groot rond oog, klein koppie, grote kaken en schitterend model.
Ras en adel gaat verder dan het hoofdje...........