mijn vraag zegt het al. Wij hebben een nakomeling van deze hengst. Deze hengst was als jonge hengst veelbelovend maar nu lijkt het wat stil geworden rond hem? Is dit juist of vergis ik mij? Alle info is welkom
nee hoor ,het is absoluut niet stil rond de hengst .Vroeger werd ie gereden door poedersuiker en toen heb ik hem wel een paar keer echt aprt zien rondspringen . Nu wordt hij al een klein jaartje gereden door Philip Weishaupt dat is een jonge ruiter die bij Beerbaum werkt/traint . Voor paard en ruiter is dit toch een aanpassing en na wat moeilijke starts loopt hij toch ook verdienstelijk 1.60 met zo'n jonge ruiter !!
Ik vermoedde al zoiets van die zege in Bremen maar dacht dat het die hengst wel niet was omdat hij opeens onder andere ruiter liep. In elk geval bedankt voor de info. Kan ik nu even gaan weerleggen dat hij nu al uitgeblust is, wat sommigen wel durven beweren. Ze zeiden mij dat het een voorbeeld was van een jong paard dat veel te vroeg moest presteren en je later niets meer van hoort, dat hij nu niets meer ging tonen alhoewel het wel een talent was. Nou ben ik even blij dat ik wat stof tot discussie heb!!!! Zijn pikzwarte zoon die hier bij ons rondloopt kan in elk geval ook een staaltje spring en gangenwerk tonen!!!