Hallo allemaal, Wij hebben een 11 jarige stermerrie van Gershwin (Voltaire) x Zuidhorn x Duc de normandie x Irco polo. De merrie is dus voornamelijk springen gefokt. Toch heeft ze eerder al 3 veulens gehad welke dressuur gefokt waren. 2 van Osmium en 1 van Krack C. De laatste heeft enkele jaren geleden de selectie van de PAVO cup in Schijndel gewonnen en was hiermee dus geselecteerd voor de halve finale. Daar heeft hij nooit kunnen lopen want hij was gestolen. Maar goed. Ik zou de merrie dit jaar eigenlijk willen laten dekken door een spring gefokte hengst. Dit omdat de merrie erg goed springt (78 punten voor springen op de merriekeuring).
Even wat kenmerken van de merrie:
Het is een vrij grote forse, maar wel bloederige merrie. Ze zou zelf wat langgelijnder mogen zijn en haar hoofd zou wat edeler mogen. Ze heeft een vrij grove kaaklijn. De hals van de merrie is horizontaal aangezet. Ik zou hier graag een foto willen plaatsen van de merrie maar heb geen idee hoe dat moet.
als je je foto's uploadt op een site, bijv mijn album of imageshack dan kun je de link kopieëren en hier tussen [img]hierdelinkzonderspaties[/img] zetten een foto is wel handig namelijk om een advies uit te brengen