viewtopic.php?f=59&t=442086&start=0&st=0&sk=t&sd=a
wat recentere foto's van Always Special, Special D x Rex Magna xx
Sorry, maar hij is net zo fotogeniek als zijn baas hihi
hij staat wel heel leuk op de film (hij ging mij achterna rennen haha), maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat erop moet zetten dus voorlopig moeten jullie het doen met deze pica's.hij is ook de smerigste van allemaal, voorlopig staat hij nog met 3 merries en 2 andere hengsten in het land...een paar honderd meter van zn ma vandaan, maar met een paar maand loopt hij tussen de andere boze en grote hengsten in de opfok.
zoals jullie kunnen zien is hij qua bouw niet echt anders, alleen een wat andere kleur en een bult op zn neus omdat mijn hoefsmid hem een klap heeft gegeven. verder is hij dus ook niet veel dikker geworden en lijkt hij echt op zijn moeder.
een paar weekjes oud(voor het ongeluk):
na zijn ongeluk(een paar maand oud):
helemaal gezond verklaard:
en het was altijd zo'n schoon veulen...totdat...
hier heeft hij zoals gewoonlijk weer eens wat te eten gevonden...
hier met zijn nog steeds beste vriendinnetje...het Sandreo veulen
eten...
hier deelt hij samen met Santodor, een hengstveulen van Santo Amigo een wortel...
meneer heeft weer jeukjes...
zal ik wel of zal ik de wortel niet afpakken....sneaky kijkt hij me aan...haha!
hier moet hij Anakin weer plagen
eerlijk zullen we alles delen:p
zo dat was weer ff een update van Always Special...waren het veel foto's? viel wel mee toch? hij had niet echt zin om mee te werken, dat konden jullie vast wel zien haha!

! Het is nu een echte naarling, maar dat paardje moet me een uitstraling krijgen! Straks een topper in de ring 

maargoed, Joep is heel lief en anders mag ik HEM slaan haha! maar ben er voortaan zelf bij...in het najaar gaat hij toch naar een groot opfokbedrijf, daar wordt hij goed verzorgt, gelukkig.