Zij er toevallig in Nederland (en op bokt
) meer mensen die een veulen van deze hengst verwachten of overwegen hun merrie door deze hengst te laten dekken? Zie www.gestuet-tannenhof.com
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) meer mensen die een veulen van deze hengst verwachten of overwegen hun merrie door deze hengst te laten dekken?
, maar eigenlijk hoop ik nu toch maar een keer dat het eens een vosje gaat worden. LDRD schreef:Ik heb voor hem gekozen vanwege het vreselijk mooie type (geeft Londonderry eigenlijk altijd), het heel goed onder de massa komend achterbeen (heb diverse video's gezien), mooie bovenlijn, fraai koppie en daarbij heb ik al een hengst van OOseven en het Rubinsteinbloed lijkt op mijn merrie ook goed te passen.
Ik was alleen niet zo over de kleur te spreken, maar eigenlijk hoop ik nu toch maar een keer dat het eens een vosje gaat worden.
Mansolein schreef:LDRD schreef:Ik heb voor hem gekozen vanwege het vreselijk mooie type (geeft Londonderry eigenlijk altijd), het heel goed onder de massa komend achterbeen (heb diverse video's gezien), mooie bovenlijn, fraai koppie en daarbij heb ik al een hengst van OOseven en het Rubinsteinbloed lijkt op mijn merrie ook goed te passen.
Ik was alleen niet zo over de kleur te spreken, maar eigenlijk hoop ik nu toch maar een keer dat het eens een vosje gaat worden.
Waar heb je die video's gezien? Op de site van Tannenhof?
laat me weten wat er uit komt!!