London Swing (Londonderry x Rubinstein)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

London Swing (Londonderry x Rubinstein)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 13:57

Ik verwacht half mei een veulen van deze hengst uit een Havidoff merrie.
Zij er toevallig in Nederland (en op bokt ) meer mensen die een veulen van deze hengst verwachten of overwegen hun merrie door deze hengst te laten dekken?

Zie www.gestuet-tannenhof.com

Mansolein

Re: London Swing (Londonderry x Rubinstein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:19

Ik heb helaas verder geen informatie voor je over hem, maar vond het wel een apart dier om te zien ( op de site ) zeker interessant. Ben benieuwd naar je veulen! Heb vorig jaar ook overwogen hem te gebruiken maar dat is toen niet door gegaan.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:50

Ben zeer benieuwd wat er er uit jou merrie komt. Vindt het een leuke hengst

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 20:05

@mansolein, speciale reden waarom je het niet gedaan hebt?

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:10

Ja, ik had nog merries gust van de Ijzerenman en er was nog een merrie die daar niet bij hoorde maar die hebben we toch besloten gust te laten dat jaar. Dus het was niet een keuze vanwege de hengst, want ik vind het een erg goed gebouwd paard en ik denk zeker dat hij potentie heeft. Waar heb jij voor die hengst gekozen?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 08:55

Ik heb voor hem gekozen vanwege het vreselijk mooie type (geeft Londonderry eigenlijk altijd), het heel goed onder de massa komend achterbeen (heb diverse video's gezien), mooie bovenlijn, fraai koppie en daarbij heb ik al een hengst van OOseven en het Rubinsteinbloed lijkt op mijn merrie ook goed te passen.
Ik was alleen niet zo over de kleur te spreken , maar eigenlijk hoop ik nu toch maar een keer dat het eens een vosje gaat worden.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:15

LDRD schreef:
Ik heb voor hem gekozen vanwege het vreselijk mooie type (geeft Londonderry eigenlijk altijd), het heel goed onder de massa komend achterbeen (heb diverse video's gezien), mooie bovenlijn, fraai koppie en daarbij heb ik al een hengst van OOseven en het Rubinsteinbloed lijkt op mijn merrie ook goed te passen.
Ik was alleen niet zo over de kleur te spreken , maar eigenlijk hoop ik nu toch maar een keer dat het eens een vosje gaat worden.

Waar heb je die video's gezien? Op de site van Tannenhof?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:13

Mansolein schreef:
LDRD schreef:

Waar heb je die video's gezien? Op de site van Tannenhof?

Er heeft er één op internet gestaan maar die is er inmiddels af, ik heb hem terloops op een video gezien van een andere hengstenhouder (had eigenlijk interesse in een andere hengst en toen viel mijn oog ineens op hem) en op de video van Tannenhof zelf, die kan je gewoon bestellen. Ik denk dat er binnenkort op de site ook wel een video opname zal komen opgenomen op de hengstenpresentatie 18 februari.
Meer foto's ook staan op www.pferdebilder.de en dan even zijn naam invullen.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:33

Dank je wel.

Naambordje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:47

Ik heb een Freestyle x Rubinstein..en een echt toppertje..zelf ben ik helemaal gek van Duits bloed..echt super! Mijn merrie heeft echt super bewegingen..en toch wel een eigen willetje laat me weten wat er uit komt!!

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:59

Mooie hengst , leuk dekgeld. Welk papier krijg je bij het veulen ?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 09:06

Gewoon KWPN papier, A register.