Assedo en Bart 10 1/2 maand!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Assedo en Bart 10 1/2 maand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 12:19

Hier weer een berichtje met Bartje en Assedo in de hoofdrol! Bart veranderd niet echt in zijn uiterlijk maar Assedo wordt nu echt een paard. Assedo meet nu 1,50 (hij is 6/ 7 cm gegroeid in ruim 1 maand!!) en Bartje meet nu 1,35. Allebei een mooie maat dus!

Assedo is niet erg overbouwd momenteel

Afbeelding

Gekke wegspring actie (hij heeft nog steeds zijn wilde baby hengstenharen )

Afbeelding

Een van Bartjes hobbies, stok!

Afbeelding

Assedo overkijkt alles (lees, waar is mn mammie?)

Afbeelding

Klein beetje actie, check de boomstam in zn mond

Afbeelding

De mannen worden een stuk rustiger. Steigeren enzo doen ze momenteel vrijwel niet. Ze klieren wat met de takken etc om die we in de wei gooien, dat vinden ze heerlijk

Als ik hem zo zie vind ik het toch moeilijk te geloven dat hij ook zo is geweest:

Afbeelding
Afbeelding

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:22

Wat een leuke foto's !!!!
Is hij al gecastreerd ? Of lees ik daar nu weer overheen

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:38

Leuke foto's!
Assedo is zeker gegroeid!
Bartje is ook een grote fjord zech.. maar wel heel mooi

Kelan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:49

Ze zien er goed uit!

Grappig he, dat ze dat in een keer zo'n groeispurt krijgen. (Aurora is de afgelopen maand ook enorm gegroeid, terwijl Annalina weer even iets stil lijkt te staan, maar die is dan ook 6 weken jonger).

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 13:15

De mannen zijn nog echt man Van het zomer gaan ze achter de wei op en mogen ze lekker groeien. Dan kijken we van het najaar weer verder

Ik denk dat de groeispurt bij Assedo met z'n been te maken heeft gehad, daar heeft alle energie even ingezeten natuurlijk. (nu ik er zo over nadenk mag ik blij zijn als hij een beetje groot wordt na zn schouderwond en zn scheurtje!) Dus ik denk dat hij nu weer kon groeien, weer helemaal gezond enzo Bart groeit in alles heel gestaag, zon fjordje is gewoon echt al een fjord en wordt heel langzaam groter. Enter fjordjes zijn ook nooit echt naarlingen, zoals bijv. KWPN'ers dat wel echt kunnen zijn

Nicole288

Re: Assedo en Bart 10 1/2 maand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:34

Ziet er mooi uit Odess. Idd helemaaal niet overbouwd En Bartje dan: Stok!
De onderste babyfoto is trouwens wel ontzettend schattig...

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:55

Nou, ze staan er allebei prachtig op. Mooie actiefoto van Assedo en mooie hoofdfoto van Bartje! Assedo ziet er erg goed uit zeg! het is al een E-pony Nu ik erover nadenk, dat is Andros ook al

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:19

Ziet er mooi uit!
Die laatste foto

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:43

Zien er super uit hoor jemig nu echt op weg naar het jaar en lees het meer hier dat ze ineens een groeispurt hebben . en ongelooflijk he dat het vorig jaar nog zo een uk was

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:55

Wat gaat dat hard he, bijna niet voor te stellen dat het vorig jaar nog van die ukkies waren.
Ze zien er goed uit!!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:28

Ze zien er super uit!! Lekker vrolijk en attent! Bart heeft zo'n super lekker koppie!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:01

Super leuke foto's...
Ronddraven met takken....gweldig. En die opspring foto vind ik ook erg leuk.
Hij ziet er goed uit, overbouwd of niet dat maakt niet uit.
Alles is nou toch weer ok met je manneke?

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:06

Assedo wordt grooot!! Leuk die foto's voor vergelijk!

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 14:14

Ze zien er super uit! En die Bart... wat een lekker Fjordenventje! Net wat je zelf al schrijft, al zo helemaal een Fjord, het klopt al veel beter dan bij warmbloedpaarden.

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 17:30

Dank je wel voor de leuke reacties Alles is idd weer helemaal goed met mn mannetje. Hij zit echt onder de plekken, een enorme wildebras net als zn mammie, die heeft ook allemaal kale plekken op de benen enzo Ze hebben het iig prima naar de zin, en das gewoon heerlijk om te zien, zo'n blij paard!

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:16

Leuke foto;s
Die foto waar Assedo heel klein naast zijn mams staat Wat was ie daar nog klein zeg en wat groeien ze dan snel!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:36

Myrdal schreef:
Assedo ziet er erg goed uit zeg! het is al een E-pony Nu ik erover nadenk, dat is Andros ook al

Haha , ik schrok van de week ook al van die gedachte. Ik stond naast Aidan en ik dacht: 'oliebol, hij is nu gewoon al net zo groot als de pony waar ik vroeger op reed!' en die vond ik toen zo groot .

Odess, hele mooie foto's! Ze zien er allebei erg goed uit ! Ik vind Assedo er ook niet meer zo 'schraal' uit zien als een tijdje terug, hij is nu weer goed zo . Knappe man! En wat is hij toch donker geworden, als je die eerste foto bekijkt!
Die hoofdfoto van Bartje met die stok is echt prachtig!

En die laatste foto had je met een analoge spiegelreflex gemaakt he? Die foto vind ik echt prachtig! Net zo'n poster uit de Penny .

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:14

Wat een leuke foto's! Het worden echt mooie mannen hoor

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:18

Leuke foto's! Zijn al knapperds!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:26

Tinne schreef:
Myrdal schreef:
Assedo ziet er erg goed uit zeg! het is al een E-pony Nu ik erover nadenk, dat is Andros ook al

Haha , ik schrok van de week ook al van die gedachte. Ik stond naast Aidan en ik dacht: 'oliebol, hij is nu gewoon al net zo groot als de pony waar ik vroeger op reed!' en die vond ik toen zo groot .

Odess, hele mooie foto's! Ze zien er allebei erg goed uit ! Ik vind Assedo er ook niet meer zo 'schraal' uit zien als een tijdje terug, hij is nu weer goed zo . Knappe man! En wat is hij toch donker geworden, als je die eerste foto bekijkt!
Die hoofdfoto van Bartje met die stok is echt prachtig!

En die laatste foto had je met een analoge spiegelreflex gemaakt he? Die foto vind ik echt prachtig! Net zo'n poster uit de Penny .

Thnx Had ik ook nog niet aan gedacht ! Hij ziet er inderdaad iets voller uit, daar ben ik zelf ook wel blij mee. Het vele voeren levert eindelijk iets op Hij verhaart nu ook, ben zo benieuwd hoe hij eruit gaat zien! Hij wordt iets lichter maar wat ik tot nu toe zie is echt heel mooi. Wordt een lekker ding

Thnx, het valt mij nu eigenlijk ook pas op dat hij toch wel erg gaaf is Ik denk dat ik hem laat uitvergroten. (Dit is een scan vandaar de slechte kwaliteit )