hallo ik ben op zoek naar een hengst met niet al te veel bloedvoering.zoals bv indorado zijn er nog andere opties.
Of Vaillant, de jonge For Pleasure x Nimmerdor.Grootramige hengst, lijkt over veel springkwaliteit en vermogen te beschikken.
[quote="MissHIS"]Of Vaillant, de jonge For Pleasure x Nimmerdor.Grootramige hengst, lijkt over veel springkwaliteit en vermogen te beschikken.En een rotkop
Het komt nogal eens voor dat op een goed springpaard nu niet direct het knapste koppie zit. Vaillant beviel me zeer de afgelopen hengstenkeuring
Niet dat het er iets toe doet, maar ik vond Vaillant helemaal geen rotkop hebben.Geweldig indrukwekkende springer, met veel bot en body.Ben nu al nieuwsgierig naar zijn veulens van volgend jaar.
[quote="Mansolein"]Karandasj, Bachelor[/quote]Karandasj fokt doorgaans niet vergrotend. Gabrycha: vind Vaillant ook absoluut geen rotkop hebben hoor!
Geen rotkop, maar wel erg beknopt in zijn lijf. (ik ga morgen wel bij hem kijken )En aangezien TS om een langgelijnde hengst vraagt(of iig een die dat vererft) zou ik Vaillant nooit noemen...
Wat is bij TS niet veel bloed?Indorado 48.05% Numero Uno 42.19% Is idd minder Corland 55.47% is iets meer Wat voor een bloed wil ze eigenlijk?Ik weet niet voor wat voor een merrie zij deze in gedachten heeft?
Karandasj fokt doorgaans niet vergrotend. Werd dat ook gevraagd dan? Tja, ik weet het maar hij fokt wel mooi gelijnde paarden..........