Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb hem zelfs nog geaaid... Vind het een superapart beestje, en ben er echt gek op!! Alleen denk wel dat je de juiste merrie nodig hebt om hem te laten dekken. Dees schreef:Wat een schitterend veulen is dat, LDRD!
Lijkt me een mooier type te worden dan de merrie - kijk uit naar 'volwassenere' fotos
. LDRD schreef:Qua hengst zou ik het dan wel weten.
Het is wel lastig met sperma bestellen van hem (DR) en de verzendkosten rijzen de pan uit als je niet oppast. Daarover zou ik zeer goede afspraken maken als ik jou was.
LDRD schreef:Ze wilden mij voor de verzendkosten, 3x verzenden ruim 300 euro laten betalen.
Dat heb ik geweigerd, mede ook omdat de eerste keer was het te laat (wel op tijd besteld) en was het waardeloos, de tweede keer was het weer te laat (ook op tijd besteld) en de 3e keer was het eindelijk op tijd en was het goed spul.
Ik heb betaald wat me goed dunkte en daar heb ik nooit meer wat op gehoord.
Mansolein schreef:Dat is erg veel geld, boven op het dekgeld zelf en alle bijkomende kosten! Terecht dat je niet betaald hebt! Als ze te laat zijn met verzenden is dat hun probleem, maar uiteindelijk heb je er wel een mooi veulen aan overgehouden.....
CGJ12 schreef:Vraagje:
wáárom is het dekgeld van het beestje "slechts" 800 EURO?
Welk addertje zit hier onder het gras?
Komt dat misschien omdat de hengst wellicht nooit meer in de sport komt (zoiets las ik mbt tot zijn nekblessure) ?
CGJ12 schreef:
wáárom is het dekgeld van het beestje "slechts" 800 EURO?
CGJ12 schreef:Ik heb het dit jaar niet aangedurfd.
Dan met name omdat de verzending van vers sperma toch problematisch is. Zelf "even" ophalen wordt me ook net te gortig.......
sammie_44 schreef:LDRD: wat een prachtig beestje, wat een zelfhouding al in de draf zoor die leeftijd! dat zie je niet vaak. Ik denk dat je hier later nog heel veel plezier mee krijgt.
.