maar wij hebben al wat hengsten in gedachten maar willen gewoon graag even de meningen van mede-bokkers horen..
het is voor deze merries:
een 3 jarige ferro x chronos x linards
het is een wat korte merrie,rond de 1.68 super braaf karakter,je kunt er in de stal slapen maar toch een wakkere...
we zoeken dus een hengst met maat en een die wat langer gelijnd is..
deze foto is wat onduidelijk en staat ze er ook niet mooi op maar het is helaas de engiste foto,ik zal er morge middag wat nieuwe maken.op de foto ziet ze er ook niet bepaad mooi uit,maar in het echt een plaatje die super kan bewegen
en net buiten geweest,zandbak je kent t wel
,ze heeft een mooi hoofd en een mooie hals,let aub niet al te erg op de foto
owja,voor deze merrie geen voorkeur kleur van de hengstde 2e merrie is een gribaldi x blanch revange,kan lkkr bewegen,goede motor er achter,ze is 1.70...ook een wat kortere merrie,ze is koffievos.
we zoeken een hengst die ook wat langer is,en geen vos hengst
heb er alleen geen foto van.ze heeft al een veulen gehad van scandic,tsja n vosje
van tango en krack c,de krack c vond ik t beste veulen.zelf zaten we aan sandreo te denken,ze is nu dragend van united en zal een dezer dagen dr veulen krijgendus laat maar horen

), ik denk dat hij wel luxe beestje geeft, en hij is zelf eerder vierkant of genoeg lengte??