Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Anikita schreef:Heey,,
onze verzorgpony is al een poosje drachtig en begin juni is ze uitgerekend. Bij een meisje van de ponyclub is de pony eerder uitgerekend, en zij kan nog heel gewoon de buik aanraken en is de pony helemaal niet dik.
onze schat is juist heeeel erg dik en je kan bijna niet aan haar buik komen want dan gaat ze bijten en trappen, je zou bijna denken dat ze een paar maanden eerder uitgerekend is of dat ze een tweeling krijgt (ik hoop van niet).
zijn er mensen die dit verschil misschien kunnen verklaren??
patasja schreef:Anikita schreef:Heey,,
onze verzorgpony is al een poosje drachtig en begin juni is ze uitgerekend. Bij een meisje van de ponyclub is de pony eerder uitgerekend, en zij kan nog heel gewoon de buik aanraken en is de pony helemaal niet dik.
onze schat is juist heeeel erg dik en je kan bijna niet aan haar buik komen want dan gaat ze bijten en trappen, je zou bijna denken dat ze een paar maanden eerder uitgerekend is of dat ze een tweeling krijgt (ik hoop van niet).
zijn er mensen die dit verschil misschien kunnen verklaren??
ik heb een brutaalen vraag meschien maar hoe oud is nikita en de kleur.
patasja schreef:het had kunnen zijn dat het mijn ouden pony was maar die was vos.
in ieder geval bedankt