Ik heb een jaarling-vosmerrie van Royal Dance X Jazz. Was in November bij de najaarskeuring 2e met een 1e premie. Ze heeft een heel chique koppie en ik verwacht dat ze (vergeleken met haar moeder ,1,62 )wel groot gaat worden. Kan lekker bewegen, en is verschrikkelijk lief, makkelijk in de omgang en nieuwsgierig.
bij mij op stal hebben we een 2jarige hengst van royal dance. hele mooie bouw,alles mooi "rond afgewerkt"zeg maar,word al echt paard,sterk. verder heeft hij ook goede bewegingen,en qua karakter is hij niet bang aangelegd. als veulen werd hij helemaal geboren als donkere vos zonder aftekeningen,maar zn moeder is schimmel en nu word/is hij wit.
ben nu al blij om tehoren dat ie wel makelijk is in omgang als ie nou gewoon de nou ja alles van ze vader over neemt kwa rijden en zo en de karakter van pa en ma dan komt alles goed oja en de aftekeningen van ze moeder. nou ja als hij/zij geboren is plaats ik wel een foto duurt wel nog even hoor. wordt pas begin juli geboren
Er is al een heel uitgebreid topic over Royal Dance nakomelingen! Ikzelf heb er ook één, zie Avatar en Profiel. Super dier. Maareh, RD heeft bij mij zeker vergroot. Merrie is maar 1.62 en RD veulen (inmiddels bijna 4) nu al 1.68!