wie heeft de merrie bon-utopia gekent??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

scoobydo

wie heeft de merrie bon-utopia gekent??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 19:12

heb jij foto s of andere info of toevallig ok een nakomeling van bon-utopia reageer dan snel ik heb er nu zelf een vos kleurig 5 jarige merrie supperbraaf en vader manhattan ze is 1.63 hoog
thanx kusz scoobydo

Rox04

Re: wie heeft de merrie bon-utopia gekent??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 19:39

Hoi, mag ik vragen waar jij vandaan komt? Ik ken namelijk Bon-utopia zelf. Het is lang geleden dat ik haar gezien heb maar ze staat in Well (Limburg). Voor zover ik weet hebben de eigenaren zelf een aantal nakomelingen. Maar het is erg lang geleden dat ik daar geweest ben. Heb op dat bedrijf vroeger veel geholpen en voorstage gelopen voor mijn opleiding in Deurne. Het is een manege/handelstal en volgens mij fokken ze alleen met Bon-utopia. Ik zag laatst op een startlijst dat het zusje van de eigenaar op een nakomeling van Bon-utopia vamelijk sundea-utopia (v. Calvados). Wel leuk dat je een Manhattan heb uit Bon-utopia, ik heb een Haarlem merrie drachtig van Manhattan, ze is 15 maart uitgeteld. Heb je ook een foto van je merrie? En loopt ze ook in de sport? De site van het bedrijf waar Bon-utopia als het goed is nog altijd staat is www.rcs-seurenheide.nl.

scoobydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 10:25

nou bon-utopia die leeft niet mer die is overleden heet dat zusje van de eigenar menvrouw kassink ik kom uit epe ik heb jammer genoeg gen foto van der die wil ik wel snel ff laten maken en op de pc zetten maar je site doet het niet kan je die misschien op nieuw invoeren thanx trouwens mijn merrie heeft e eerste 2 jaar in herde gestaan op de wei

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:53

Ik heb een merrie ook uit de utopia lijn, bon-utopia ken ik zelf niet. suc6 met zoeken

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:48

mijn merrie komt ook uit de utopia stam..

alleen bon-utopia zit er niet in en ken ik ook niet helaas...

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:15

oeps..., sorry foutje, het was www.rsc-seurenheide.nl.

Maar ik wist helemaal niet dat Bon-utopia gestorven is, praten we wel over dezelfde Bon-utopia? want ook Herde, weet niet waar het precies ligt maar klinkt hier niet in de buurt. Maar het kan natuurlijk zijn dat jouw paard als veulen al verkocht is.
Maar laatst sprak ik een meisje die werkt op dat bedrijf waar Bon-utopia staat/stond en die zei geloof ik nog dat ze dit jaar weer een veulen zou krijgen. Maar weet alleen niet heel zeker of ze het over Bon-utopia had, maar geloof van wel.

Nee het zusje van de eigenaar die die nakomeling van Bon rijdt heet Alexandra.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:22

scoobydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:02

hebben jullie toevallig ook nog foto s die wil ik graag zien er is me verteld dat ze veel van der moeder wegheeft en bon-utopia is gelijk verkocht met het paard war ik nu op rij aan een handelaar en toen is bon-utopia naar de slach gegaan denk dat het in de laaste 2 weken van december was

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 11:21

Ow oke. Ik weet echt niet of we het over dezelfde Bon-utopia hebben. Maar als je het zeker wilt weten kan je dat bedrijf waar ik de website van heb gegeven even bellen. Die hebben in ieder geval al heel lang een Bon-utopia (gehad). Ik weet niet meer precies wat de vader van deze merrie is. Wel weet ik dat de eigenaaresse nogal gek was met dit paard dus denk niet dat ze deze aan een handelaar verkocht zou hebben.

scoobydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 20:15

okay maar op de site staan geen foto s heb jij de nog ergens toevallig of die vriendin van je die er stage/werkt nu dan??

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:40

nee die heb ik niet.

Dat meisje die er werkt dat is geen vriendin of zo. Ken haar gewoon van concoursen. Anders zou je dat bedrijf even kunnen bellen of mailen. Die hebben vast en zeker foto's van Bon-utopia. Succes.

scoobydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:49

ik ben nu druk aant mailen met de oude eigenaar van me paard ze mailt zo ff foto s dor nog bednkt he:P