Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ziolette schreef:Kan iemand mij wat meer vertellen over deze hengst? Ik heb hem helaas nog niet zelf IRL kunnen zien, maar was er erg benieuwd naar.
Afgelopen week bij AES licensed, bij NRPS is hij op het laatste moment niet gekomen op de HK en bij Hannover HK is hij niet doorgegaan ivm niet gedaalde bal die er ondertussen dus wel is. Heb begrepen dat het verder wel een heel fijn paard moet zijn? Iemand die een mening heeft over deze hengst?
olijfje25 schreef:Als je de Waikiki van Maree bedoelt?
Heeft ff bij ons gestaan en is een plaatje om te zien, kan superfijn bewegen en heeft ook nog eens een erg lief karakter!!Denk dat hij op 5 april wel op de hengsten schow bij Tim Coomans loopt!!
. Dan ga ik 5 april maar naar Tim Coomans, want die heeft hem in mede-eigendom zag ik, dus hij zal vast wel geshowd worden. Zien we Aachen ws ook weer even rondlopen. olijfje25 schreef:Zal t vragen, maar of ik antwoord krijg???
. Ziolette schreef:Zijn draf was volgens de voorbrenger nog veel beter dan die van de Ferro X Darwin die "hengst met beste draf" werd op NRPS keuring (hij heeft beide hengsten voor gebracht). Hij maakte me dus wel erg nieuwsgierig naar de hengst IRL.

Basvdv schreef:Als je de hengst gaat bekijken, let dan heel goed op z'n voetjes...
. Ziolette schreef:Basvdv schreef:Als je de hengst gaat bekijken, let dan heel goed op z'n voetjes...
Was ik al van plan.
chantal1 schreef:Als er iemand foto's heeft? Graag!
Ziolette schreef:Zijn draf was volgens de voorbrenger nog veel beter dan die van de Ferro X Darwin die "hengst met beste draf" werd op NRPS keuring (hij heeft beide hengsten voor gebracht). Hij maakte me dus wel erg nieuwsgierig naar de hengst IRL.