Unesco ( v. Karandasj ).

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

Unesco ( v. Karandasj ).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 07:31

Wie kan mij meer vertellen over de jonge hengst Unesco? Hij staat ter dekking bij de Watermolen.

Beber

Re: Unesco ( v. Karandasj ).

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 09:02

Een gave hengst , die sprekend op zijn vader lijkt, ook qua karakter, heel lief in de omgang.
Hij moet zich nog gaan bewijzen in de springsport , hij is nog erg jong, maar als hij ook daar in op zijn vader lijkt, dan zit het wel goed.
Over de nazaten is nog niet veel bekend.
Er zijn er nog niet zoveel.

Mijn merrie verwacht in maart een veulen van hem, ben benieuwd hoe dat gaat worden ( vorig jaar een mooi hengstveulen van Karandasj gehad ).

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 11:08

Beber schreef:
Een gave hengst , die sprekend op zijn vader lijkt, ook qua karakter, heel lief in de omgang.
Hij moet zich nog gaan bewijzen in de springsport , hij is nog erg jong, maar als hij ook daar in op zijn vader lijkt, dan zit het wel goed.
Over de nazaten is nog niet veel bekend.
Er zijn er nog niet zoveel.

Mijn merrie verwacht in maart een veulen van hem, ben benieuwd hoe dat gaat worden ( vorig jaar een mooi hengstveulen van Karandasj gehad ).

Ja, ik weet dat zijn eerste veulens dit jaar geboren worden. Ben er erg benieuwd naar. Ik zou graag een foto zien van je veulen zodra die geboren is. Ik overweeg hem te gebruiken voor een van onze merries. Vind het een geweldig gebouwde hengst. Echt een plaatje.
ben ook altijd weg geweest van Karandasj zelf. Heb je ook een foto van de merrie die je er drachtig van hebt?

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 11:18

Ik nu nog geen duidelijk foto, zal er wel weer eens 1 maken, nu ze lekker rond is.