Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BailyKarlos schreef:Ik ben er helemaal vol van!!!!!!!!

Melanie5 schreef:Een veulen in januari? Kun je niet beter nog ff wachten? Ik heb ze liever niet voor begin april.
Hollybolly schreef:@bailykarlos: ja, bij mij hetzelfde verhaal, mocht het niet lukken dit jaar zal er nooit meer een veulen van mijn merrie komen. Dus ik laat haar begin april dekken, zodat we dus eigenlijk nog wel even tijd hebben om, wanneer dat nodig is, het opnieuw te proberen dit jaar.
Anoukie schreef:Leuk, spannend hoor. Welke hengst ga er erop zetten?
[***] schreef:Ik hoop dat ik verwerpen nooit hoef mee te maken, lijkt me heel erg.
Af en toe vraag ik me ook af wat er nu zo leuk is aan fokken
, in de stress tijdens het insemineren, in de stress of ze wel drachtig is, in de stress of het wel gezond ter wereld komt.....maarja, dan wordt er zo'n hummeltje geboren...
Wij verwachten een veulentje rond juni en ik loop al sinds het begin van haar dracht op mijn tenen rond de dame in kwestie, ben vreselijk nerveus. Ik ben pas weer rustig als het beestje gespeend moet worden, voor die tijd zijn ze zo breekbaar
Alleen grote kans dat we haar voor die tijd weer laten dekken, kan ik lekker dubbel nerveus zijn
Wat een stress toch.
)
!