Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:lucky boy kinderen
Sorry heel erg offtopic (mijn merrie komt ook ver van lucky boy
en heb de mogelijkheid tot gratis dekking van flemming
) dondahsteen schreef:Nee doe dan Coby maar![]()
)

VValar schreef:Idd, wat jij zegt past Flemmingh vaak erg goed op de wat beknoptere en compacte types. Naar mijn inziens vererfd hij qua erxterieur vooral lengte en toch ook maat door.
In mijn profiel staan twee Flemmingh x Goodtimes. De Goodtimes merrie is zelf vrij beknopt en kort in de lenderen. Bij het eerste flemmingh veulen heeft ze zeer veel lengte doorgegeven. Bij de tweede wat minder. Maar beide hebben de lengte in hun hals behouden. Dat laatste vind ik vooral belangrijk.
parouscha schreef:VValar schreef:Idd, wat jij zegt past Flemmingh vaak erg goed op de wat beknoptere en compacte types. Naar mijn inziens vererfd hij qua erxterieur vooral lengte en toch ook maat door.
In mijn profiel staan twee Flemmingh x Goodtimes. De Goodtimes merrie is zelf vrij beknopt en kort in de lenderen. Bij het eerste flemmingh veulen heeft ze zeer veel lengte doorgegeven. Bij de tweede wat minder. Maar beide hebben de lengte in hun hals behouden. Dat laatste vind ik vooral belangrijk.
Wat heb jij toch een stel mooie Flemminghs, echt zo jaloers

. Maar op de site staat ie nog niet als verkocht, vandaar eigenlijk. 
Roelove schreef:dondahsteen schreef:Nee doe dan Coby maar![]()
)
Heb jij mazel zeg!!!Hoe heb je dat ff geregeld?
Wrm zou ik in hemelsnaam jaloers zijn? Ik zie foto's duidelijk die duidelijk van de jordan site zijn en daar staat hij niet te koop. Je zou niet de eerste zijn die gewoon foto's jat.