familie gezocht van Large Rivers Cleopas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

E_D_E

familie gezocht van Large Rivers Cleopas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 19:41

Kent er iemand de hengst: Large Rivers Cleopas
mijn pony is een zoon van hem en ik zou meer te weten willen komen over zijn vader of afstammelingen van hem
WEET JE IETS STUUR MAAR DOOR ZE
kent hier misschien De Waterhoeve info daar over is ook altijd welkom
merci
Laatst bijgewerkt door Karin op 24-02-06 02:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:57

liberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:10

Van de opa, Robijn, hebben wij wat nakomelingen op stal.

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:49

Large Rivers Cleopas is de opa van mijn oude pony, die daar overigens heel veel op leek.
Ik heb 1 foto en een blad informatie van Large Rivers Cleopas, ik wil dat best voor je inscannen, maar dan wel pas na de carnava , als je dat wilt hebben, stuur je dan een PM aub.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:06

Bij ons op stal staat een pony die Large Rivers Cleopatra heet..
Ik weet niet wat haar afstamming is, maar qua naam komt het wel dicht in de buurt
Als je even in m'n profiel kijkt kom je een rijtje met topics tegen en daar staat er ook eentje over deze pony.

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:23

Grappig, die hengst heb ik nog gereden in mijn ponyjaren... Is nu ook al enige tijd geleden. Ondertussen hebben er weer andere ruiters opgezeten. Ik zal is zoeken naar het adres van Fons VErheyen, dat is de eigenaar!

In die periode heb ik trouwens ook een Cleopas-merrie van Fons gereden. Noemde Romanella, kwam uit zijn bekende merrie Sandra. De was echt een springkanon

petraaken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:27

Jan_VT schreef:
Grappig, die hengst heb ik nog gereden in mijn ponyjaren... Is nu ook al enige tijd geleden. Ondertussen hebben er weer andere ruiters opgezeten. Ik zal is zoeken naar het adres van Fons VErheyen, dat is de eigenaar!

In die periode heb ik trouwens ook een Cleopas-merrie van Fons gereden. Noemde Romanella, kwam uit zijn bekende merrie Sandra. De was echt een springkanon

hé was jij die gelukzag die hem mocht rijden. Wij hebben mijn eerste pony laten dekken door hem maar het mocht helaas niet zijn. Dracht verloren na een tijdje wegens oververmoeid van de pony. (tja ponykamp doen en een veulen zogen, plus nog eens drachtig zijn was effe wat teveel).

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 02:44

petraaken schreef:
Jan_VT schreef:

hé was jij die gelukzag die hem mocht rijden. Wij hebben mijn eerste pony laten dekken door hem maar het mocht helaas niet zijn. Dracht verloren na een tijdje wegens oververmoeid van de pony. (tja ponykamp doen en een veulen zogen, plus nog eens drachtig zijn was effe wat teveel).

Jaaaa... dat was ik!!! Pas op, ik ben niet de enige die hem gereden heeft. Op Cleopas hebben meerdere ruiters gezeten. Ik heb hem overgepakt na de jaren dat de kinderen van Alfons Verheyen (de eigenaar) hem hebben gereden. De periode van 90' tot 95' heeft hij bij ons gestaan. Cleopas was voor mij de reden om verder te dressuren. Heb mooie tijden met hem gehad. Oa. 3 jaar achteréén CDI Schoten gereden (bestond toen nog), de vele hengstenshows, nationale wedstrijden binnen de LRV.... Was echt een leuke tijd. Ook een geweldige ponyhengst! Achter mij zijn er ook ruiters geweest die zeker hebben meegedragen bij het succes van Cleopas. Volgens mij staat hij nu ergens in de Belgische Ardennen. Beetje op pensioen denk ik. Ik zie Alfons nog geregeld. Zal het eens vragen.

E_D_E

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 12:27

jaggie schreef:
Large Rivers Cleopas is de opa van mijn oude pony, die daar overigens heel veel op leek.
Ik heb 1 foto en een blad informatie van Large Rivers Cleopas, ik wil dat best voor je inscannen, maar dan wel pas na de carnava , als je dat wilt hebben, stuur je dan een PM aub.

ja zou je da eens willen doorsturen.want ik wil echt wel wat te weten willen komen over zijn vader
merci é

E_D_E

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 12:30

petraaken schreef:
Jan_VT schreef:

heb jij toevallig geen foto's van hem, zoja wil je er dan een paar doorst uren. Mijn pony is ook z'on springkanon

E_D_E

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 12:36

liberty schreef:
Van de opa, Robijn, hebben wij wat nakomelingen op stal.

foto's er van zijn altijd welkom

E_D_E

Re: familie gezocht van Large Rivers Cleopas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 16:15

dit is de zoon van Large River Cleopas (en mijn pony )
Afbeelding
Afbeelding

iser veel gelijkenis tussen hem en zijn vader??

AshkaXcoolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:01

jep,
mijn pony is ook een afstammeling van large rivers cleopas

naam: Ashka
geboortedatum: 11/04/1996
V: large rivers cleopas
M: Mandy's danny
kleur: vos

ma volgens de fokkker lijkt ashka het meeste op haar moeder: braaf maar goed vooruit bij het rijden :p
greetz

gomir

Re: familie gezocht van Large Rivers Cleopas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 03:07

Oud topic en daarom een slotje ipv verplaatsen naar FB