Master

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jimbo

Master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 15:41

Wie kent de hengst Master?
Ik kom ineens op deze vraag omdat ik op mijn stage op Ameland een paard had die van die hengst is. t was een erg fijn paard in de omgang en om te rijden maar de eigenaar van dat paardje vertelde me wel dat master kleine hoeven fokt...
Ik kan verder zo op internet niets vinden (behalve paardenopleidingen) dus kan iemand mij een foto laten zien of heeft iemand een nakomeling van Master?
(heeft geen haast, maar ben gewoon benieuwd)

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:01

De hengst Master v. Magister stond jarenlang bij de Nieuwe Heuvel in Lunteren,ik dacht dat het een nrps'er was.Ik heb hem vaak genoeg gezien,helaas geen foto.Ik ken wel iemand die een nakomeling van hem heeft,daar reed ze een paar jaar geleden Z2 mee.Ik weet niet of ze verder gegaan zijn.Mooi paard wel een draakje in de omgang maar dat was de moeder ook.

flyfly

Re: Master

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:05

Welke Master bedoel je, Master van Magister of Master van Maigraf xx.

l0esjj

Re: Master

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:54

Mijn Nrps (E) pony z'n moeder is Santana's Sandy, Die stamt af van Master (die Master v. Magister)
Die moeder had niet zo'n fijn karakter, en mijn eigen pony eigenlijk ook niet. Verder weet ik niet zo heel veel over master eigenlijk,
Ja hij heeft wel hoog dressuur gelopen(zie laatste foto)
Afbeelding
Afbeelding

jantina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:12

Het is die van Maigraf xx, http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=7948
Een plaatje:
Afbeelding

Op Ameland lopen er flink wat van rond. Wij hebben er destijds ook een veulen van gefokt en die had bepaald geen kleine hoeven
Helaas is het paard niet ouder dan drie geworden door een ongeluk.

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:21

Die Master v. Magister was destijd z2 dressuur geloof ik met Marijke Folmer.