Easy Game, wie heeft info?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Easy Game, wie heeft info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 09:53

Hallo.. zoals de vraag al is wie heeft Easy Game ( v. Gribaldi) een keer in het echt mogen bezichtigen of wie heeft informatie van deze hengst?

Wij zitten er aan te denken om er mee te dekken maar hebben nog niet in het echt gezien omdat hij in Duitsland staat.

Marjolein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:02

Easy game is afgelopen najaar bij het trakhener verband goedgekeurd. Hij komt uit de merrie Evita v. schwadroneur. Evita was 4 jaar geleden de veilingtopper in neumunster. evita bracht ook de Siegerstute van afgelopen jaar, Evviva v Kaiser Wilhelm.
Ik vond hem in Neumunster erg druk, zn stap was beroerd (maar dat kan ook aan de omstandigheden hebben gelegen) verder heeft hij niet een super indruk gemaakt op mij, zaten fijnere paarden tussen.
Waarom wil je eigenlijk met hem dekken?

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 10:06

Ja wij hadden ook al de fotos van zijn moeder gevonden op internet.. nou ik ben er ook nog niet zo gek van maar me zus en me vader wel, waarom weet ik ook niet maar wij willen het paard eerst in het echt zien en van Uytert heeft ook geen video dus het word allemaal heel lastig.

Maar heel erg bedankt!

jubeltje

Re: Easy Game, wie heeft info?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:34

Ik hem vorig jaar als 2 jarige nog gezien. Je had vorige week naar de show in Munster Handorf moeten gaan daar was hij aanwezig, ik verwacht trouwens dat hij op de TCN show aanwezig zal zijn.

Hier is nog wel een klein videotje van hem op Neumunster:
http://www.trakehneronline.de/zucht/indexflash.htm

Ik krijg wel de dvd van Munster Handorf weet alleen nog niet wanneer.

Easy game was tevens kampioen op de veulenkeuring(zn geboortenaam is Elton, dus wellicht dat je op deze naam nog wat kan vinden). Zijn moeder en zus zijn echt super!

jubeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:38

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 12:10

Ja dat waren wij ook van plan, we zaten te twijfelen show van Böckmann of na Munster-Handorf maar aangezien ik die dag ook Drentse Kampioenschappen had en me zus moest werken werd het maar na de show van Böckmann achteraf hadden we dus beter Munster handorf kunnen doen..
maar onwijs bedankt voor de info

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 12:21

Graag gedaan .

PB Lolatfb even, zij werkt bij Jikkie Willemsen op stal en kent Evita, Evviva en easy heel goed(easy vanaf veulen aan).

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:25

Filmpje van Easy Game onder het zadel.
http://www.dressageworld.de/video/trake ... y_game.wmv
Wij denken ermee te dekken, wel via Duitsland daar is hij 50 euro goedkoper Clown .
Hij is pas 4 en nog volop in ontwikkeling, als veredelaar zou ik hem niet gebruiken.
Heeft er iemand veulens?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:00

Vind hem niet zo heel erg leuk eigenlijk, echte Gribaldi, mag meer schoudervrijheid hebben en achter sneller aantreden.
Heeft wel veer en lossigheid en ook maat zo te zien.