Waar oefenen vrijspringen in Zuid-Holland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Waar oefenen vrijspringen in Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 15:29

Dit jaar wil ik met mijn 4-jarige merrie naar de merriekeuring. Alleen is het probleem dat ik thuis niet met haar kan oefenen met vrijspringen, aangezien ze dan denkt dat de bakrand ook een hindernis is (is niet zo gek hoog). Weet iemand een lokatie in Zuid-Holland waar ik haar een paar keer zoe kunnen laten vrijspringen?

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 15:55

misschien is een hengstenhouderij bij jou in de buurt een optie. die hebben vaak wel de materialen voor het vrijspringen en kunnen je misschien nog wel ff helpen en tips geven....

Ziolette

Re: Waar oefenen vrijspringen in Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:06

26 April : Maasdijk manege Oranjehoeve, trainingsavond vrij-bewegen en springen, aan de hand van 5 dressuur- en springpaarden zal deze avond begeleid gaan worden door dhr. Henk Wieberdink.

6 Juni : Alblasserdam L.R. en P.C. Beyaert, oefenavond voor de keuringen vrij bewegen en vrij springen.

Twinklebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 20:34

Ziolette, bedankt, die avonden ben ik ook zeker van plan heen te gaan. Alleen bij de eerste avond begrijp ik dat je niet zelf je paard mee kan nemen, dat het meer een demonstratieavond is. Ik zou haar graag wat vaker dan die ene keer in Alblasserdam willen laten springen, vandaar dus mijn vraag.