Mogen we jullie fokkerij bezoeken? (schoolonderzoek)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Mogen we jullie fokkerij bezoeken? (schoolonderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 09:12

Annabelle (Annabelle op Bokt) en ik houden ons profielwerkstuk voor school over de evolutie van het sportpaard en hiervoor moeten we ook een eigen onderzoek verrichten. We wilden hiervoor langsgaan bij een fokkerij die sportpaarden fokt (dressuur, springen, western, tuigers, endurance, dravers, renpaarden). We vroegen ons af of hier mensen zijn die dit soort paarden fokken en ons een keertje zouden willen laten komen kijken. We willen dan ook graag wat vragen stellen voor ons onderzoek.

Je kan ook een pbtje sturen naar Annabelle of naar mij, of een mailtje sturen naar:
annabelle@vd-heijden.demon.nl
ter8435@deringvanputten.nl

Alvast heel erg bedankt!

loesje688

Re: Mogen we jullie fokkerij bezoeken? (schoolonderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:09

Ik zou gewoon eens wat bedrijven in de buurt opbellen en het vragen. De meeste fokkerijen zijn juist trots op de paarden die ze fokken en vinden het leuk als er mensen komen kijken op hun bedrijf. Sucses!

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:44

Ja hoor, gewoon opbellen. Ik heb voor mijn afstudeeronderzoek diverse bedrijven bezocht, samen met mijn afstudeerpartner. En we waren bij elk bedrijf van harte welkom. Mensen vinden het leuk als er interesse in hun bedrijf wordt getoond.

WendyBZ

Re: Mogen we jullie fokkerij bezoeken? (schoolonderzoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:49

Voor dravers zou je eens moeten proberen bij de Flevofarm (www.flevofarm.nl) die zitten in Eenrum. Wel een eindje weg, maar is allemaal mooi nieuw en heel professioneel.