Ze hebben gisteren weer 2 winsten binnen gehaald in de L2. Zijn 2x eerste geworden, met 161 punten en 159 punten.
Nog 5 winstpunten te gaan en dan zitten ze in de M1.
Hihi jullie zullen wel begrepen hebben dat ik een Boris fan ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Gaaf joh!
Foto's van een wedstrijdactie mag je gerust plaatsen hoor
dobbel schreef:Boris is toch ook goedgekeurd voor het nts dekt hij ook of las ik nou ergens dat hij dat niet doet.
dobbel schreef:oke waarom als ik vragen mag

Ssusan schreef:Beetje off topic misschien, maar ik zie dat je in Wasperveen woont! Ik woon in Tuk, lekker dichtbij!! Wel toevallig!![]()
Oja: we hebben een steenwijk en omgeving topic, mocht je zin hebben.. >> PB me maar
Mooie Tinkers hebben jullie (heb even jullie site gecheckt natuuurlijk)!!
ik blijf heeeel even off-topic. Maar ehh het is waPServeen.
HannekeS schreef:Ssusan schreef:
Beetje off topic misschien, maar ik zie dat je in Wasperveen woont! Ik woon in Tuk, lekker dichtbij!! Wel toevallig!
Oja: we hebben een steenwijk en omgeving topic, mocht je zin hebben.. >> PB me maar
Mooie Tinkers hebben jullie (heb even jullie site gecheckt natuuurlijk)!!
ik blijf heeeel even off-topic. Maar ehh het is waPServeen.
Ja had gezien dat er een Steenwijk e.o. topic is. Misschien kom ik daar wel een keer buurten.

HannekeS schreef:Helaas zijn er afgelopen wedstrijd geen foto's gemaakt. Was buiten, regen/sneeuw dus niet echt gezellig voor foto's![]()
Maar ik heb wel andere wedstrijdfoto's van hem. Zal ze mailen naar... ehh zoek ik zo ff op

Cayusejuhh schreef:Moet eerlijk zeggen . Ik vind het geen tinker uitstraling meer hebben![]()
Zn voorkant van zn sokken zijn er af
Vind het een mooi paard hoor! dat zoiezo! maar vind het niks meer tinker aan eigelijk
hoewel hij daarvoor nog nét iets meer barok zou mogen zijn...
mijn Pitana heeft dat ook in haar moeders kant zitten 
* Cayusejuhh schreef:Moet eerlijk zeggen . Ik vind het geen tinker uitstraling meer hebben![]()
Vind het een mooi paard hoor! dat zoiezo! maar vind het niks meer tinker aan eigelijk
HannekeS schreef:Cayusejuhh schreef:Moet eerlijk zeggen . Ik vind het geen tinker uitstraling meer hebben![]()
Ehh Cayusejuhh: je bent zelf hengstenhouder van een goedgekeurde NST dekhengst: niet onaardig bedoelt, maar ik vind het persoonlijk niet zo netjes dat je andere NST goedgekeurde hengsten 'afvalt'. Ik heb Nadine C. nog nooit één onaardig woord over Offspring horen vertellen! Boris is een GRAI en mag dus minder sok hebben. Boris werd tot voor kort veel gereden met peesbeschermers, waardoor de sokken minder werden. Dit zijn oude foto's van een aantal maanden geleden. Hij wordt nu niet meer met peesbeschermers gereden en sokken groeien aan.
Nogmaals: je bent hengstenhouder: Let aub op wat je over de hengsten van collega hengstenhouders schijft.....!!!!!!