AES hengstenkeuring 1e bezichtiging, wie is er geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rox04

AES hengstenkeuring 1e bezichtiging, wie is er geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 13:52

Is er misschien iemand naar de 1e bezichtiging van de hengstenkeuring van AES geweest afgelopen vrijdag? En zo ja wat vonden jullie de betere hengsten? Ben erg benieuwd want wil misschien volgende week vrijdag gaan kijken naar de 2e en laatste bezichtiging van de hengstenkeuring. Eigenlijk wel raar dat ze maar 2 bezichtigingen hebben. Volgens mij worden er ook altijd best wat hengsten goedgekeurd en gaat het allemaal stukken makkelijker dan bij het KWPN.
Ik wil er eens gaan kijken omdat het vrij dicht bij mij in de buurt is en ik nog nooit op een AES hengstenkeuring ben geweest.
Ben erg benieuwd of er iemand is geweest en wat jullie de beste hengsten vonden, dan ga ik die goed in de gaten houden.

Rox04

Re: AES hengstenkeuring 1e bezichtiging, wie is er geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:34

Is er dan niemand geweest? Dan trekt het AES wel erg weinig publiek, nog minder dan ik dacht. Maar ja ik zal het vrijdag wel zien, ben wel benieuwd. Of is er misschien al ergens anders een topic over de AES hengstenkeuring?

hillary6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:04

ja ik ga vrijdag 2 hengsten moeten ze voorbrengen