Ik ben voor vrienden in Italie wat dingen aan het uit zoeken en hoopte dat een van jullie me daarbij kan helpen. Het gaat om het volgende...een vriend van me heeft een paard uit Zwitserland gekocht die op Z niveau gesprongen heeft en zwitserse documenten heeft. Ik ben nu aan het uitzoeken welke documenten het toekomstige veulen van deze merrie zou krijgen als we een KWPN hengst gebruiken! Weet iemand dit...? Verder zou ik ook graag wat adviesen van jullie willen hebben...ik ben namelijk niet echt bekend in de springwereld..wie kan me helpen? Het gaat dus om een zwitsers paard wat in Italie staat. Voskleurig, ongeveer 1, 65 hoog. Vrij bloederig type, hoog op de benen. Bewegingen zijn ok maar niet spectaculair. We zouden graag een veulen willen fokken dat qua springen niet voor de merrie onderdoet maar qua exterieur en bewegingen op de merrie verbeterd. Heeft iemand advies? We staan voor jonge KWPN hengsten met goed bewezen springbloed ook open. Groetjes Margriet
Als je met een goedgekeurde KWPN hengst dekt, levert dit altijd een KWPN papier op. Ik weet overigens niet in welk stamboek het veulen komt te staan: register A of veulenboek.