Veulen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jikinafield

Veulen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 10:54

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 11:52

mijn eerste ingeving was nassau,prachtige hengst

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 15:05

knap dat je een antwoord kan geven zonder dat je info hebt.

jikinafield: wat wil je met het veulen, sterke zwakke punten van de moeder, foto's e.d.

Jikinafield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 17:49

Het liefst dressuur, de sterke punten van haar zijn, dat ze enorme mooie gangen heeft. En een super lief karakter. Voor zover ik weet heeft ze geen zwakke punten, ze heeft al ooit 2 veulens gehad, maar dat is al even geleden. Van een van de veulens weet ik dat de vader Arc de Triomphe is, maar dit is uit een periode voordat ik haar had. Foto's heb ik niet, heb nog geen digi cam. Maar het is een vos met twee witte achterbeentjes en een brede bles.

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:58

ik ging alleen in op wat qua afstammeling mooi zou zijn dus niet zo snel vooroordelen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:16

Nouja, qua afstamming, de merrie voert aardig wat bloed (nassau ook) en is niet te groot (Nassau ook niet). Nassau is een vos en de merrie ook, vos x vos is altijd vos, moet je ook willen.
Jikinafield is in het stamboek opgenomen dus mss kan je bij het KWPN haar fokkerijgegevens(cijfers van de keuring) opvragen en ook een dekadvies.

In de moederlijn is gefokt met zowel dressuur als springhengsten(het hele van de lageweg arsenaal komt voorbij) en ze heeft een zus en broer van Flemmingh die Z2 dressuur lopen. Vind je Flemmingh niet wat? Je zou ook een goed bewegende springhengst kunnen overwegen, maar aan de moederlijn te zien zal er ook een goed dressuurveulen uit kunnen komen.

Jikinafield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 19:16

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben is de vader van haar veulen, Triomphe de Muze. Hebben jullie misschien een site waar ik die hengst kan vinden met foto's?? Bedankt voor jullie advies tot nu toe, ben ik erg blij mee. Dus ik kan bij de KWPN meer informatie over haar inwinnen?? Nooit aan gedacht..

besita

Re: Veulen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:36

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 11:22

Wauwie familie van Likina field, de Flemmingh!! Dat was nog eens een gaaf paard, kan haar nog wel herrinneren als 3 jarige.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 11:27

Suzanne F. schreef:
Wauwie familie van Likina field, de Flemmingh!! Dat was nog eens een gaaf paard, kan haar nog wel herrinneren als 3 jarige.

Dus toch, ik dacht al zoiets toen ik de bloedlijn zag

Jikinafield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 12:40

Weten jullie misschien waar ik meer informatie kan vinden van familie van haar??

Jikinafield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:21

Niemand??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:53

Bij de fokker, en je kan tegenwoordig adressen opvragen bij het KWPN van eigenaren, dus je zou kunnen bellen met degene die die paarden in het bezit heeft/er mss ook mee fokt.