Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Randy01 schreef:Hmmm ik ben nu zo n 3 jaar geleden op een hengstenshow geweest waar ik de eigenaar van Kennedy heb gesproken en zijn toenmalige berijder, Hans Peter Minderhoud.
Mij werd verteld dat hij nogal 'verkeerd behandeld' was door een tandarts.
Na het horen van andere 'verhalen' heb ik eigenlijk wel mijn eigen conclusies getrokken....
Citaat:but then got involved in a dramatic riding accident which permanently damaged his mouth
Needje schreef:Hij dekt niet met z'n gebit toch?!
Dees schreef:NOu, ik herinner me een verhaal hier uit het Noorden, over Kennedy.. dat een Noordelijke amazone op hardhandige wijze met zeer fout bitgebruik de onderkaak van Kennedy heeft gebroken.
Durf geen naam van amazone te noemen, omdat ik niet meer actief kan herinneren wie het was. Verhaal is ongeveer 2,5 jaar oud...
pimmetje schreef:Hij is nu in elk geval voor twee jaar verhuurd naar Zweden om te dekken....

jojo23 schreef:Lijkt me verschrikkelijk voor kennedy...het is gewoon een machtig beest om te zien...ik las net op kwpn site dat hij voor 2 jaar verhuurd is naar het buitenland maar blijft wel beschikbaar voor nederland via diepvries...gelukkig maar ik ben helemaal weg van kennedy vooral van mijn eigen en haar 3 jarige dochter houston x kennedy

magic_lover schreef:nog nergens gelezen of gehoord.. ben ook wel nieuwsgierig als het waar is.
edit:
http://www.eurodressage.com/news/breedi ... nnedy.html
magic_lover schreef:pimmetje schreef:Hij is nu in elk geval voor twee jaar verhuurd naar Zweden om te dekken....
maar dan kun je ook gewoon in nl nog ''dekken met hem'' ?