Zoekactie Nakomelingen Epilot.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Zoekactie Nakomelingen Epilot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 17:53

Citaat:
Dringende oproep aan KWPN fokkers

Hengstenhouderij Reilink zoekt afstammelingen van de hengst Epilot in verband met het aanvragen van een herkeuring voor deze hengst. Om er zeker van te kunnen zijn dat de informatie waar het KWPN haar beslissing op baseert juist is, doet hengstenhouder Reilink een dringend verzoek aan een ieder die nakomelingen heeft of heeft gehd de gegevens van deze paarden door te geven. Mensen die een Epilot-nakomeling naar het buitenland hebben verkocht, worden verzocht de keurings- en sportresultaten te melden. Alle informatie kan worden doorgegeven via het e-mailadres info@beaphinehoeve.nl of per fax op faxnummer 0570-651390

Stond vandaag letterlijk Ids. Ben benieuwd of dit nog wat opleverd. Het zou me niet verbazen als er voor de andere oudere hengsten een zelfde soort actie wordt gestart.

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:01

En terecht! Als die paarden genoeg bewezen nakomelingen hebben maar het kwpn die resultaten niet meeneemt...ik vind het een goed inatatief,laat ze het het kwpn maar lekker moeilijk maken.

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:01

Ja vind ik toch een hele goede zaak.... las k de paardenkrant op de HK in Den Bosch staat er met grote letters in dat het KWPN grove fouten heeft gemaakt... ook geen reclame voor de HK haha... maar ik vind dat de hengsteneigenaar een goede keus doet hieraan!! zometeen hebben ze maar weer eens wat over het hoofd gezien... dat zal misschien wel niet de 1e keer wezen!! (niet dat ik dat zeker weet hoor maar kan natuurlijk wel...)

valori

Re: Zoekactie Nakomelingen Epilot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:03

Van Haarlem kan ik mij voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn over zijn afkeuring, Epilot kan ik mij heel goed voorstellen dat die is afgekeurd, daar heb ik nooit iets byzonders van gezien. Voor de eigenaren is het altijd jammer, maar die hebben een ander belang.

boemel

Re: Zoekactie Nakomelingen Epilot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:09

Ik kende een Epilot (merrie) kon wel super springen.
Liep Z en had een fijn, maar pittig karakter.

Helaas geen idee waar ze gebleven is.

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:07

Wij hebben een Epilot gehad (Epilot x Highline x Pretendent), wordt dit jaar 4, maar geen idee waar ze nou is