Hallo allemaal
,Ik ben op zoek naar een geschikte hengst voor mijn Welt Hit II x Amethist x Legaat merrie. Het is een donkerbruine merrie van 1,72 meter en de volle zus van het paard Royaal waar Sander Marijnissen ZZ-licht mee start.
Ik ben op zoek naar een hengst die een groot en massaal dressuurpaard kan fokken. Hij moet een mooi voorbeen gebruik vererven (de merrie heeft dat niet overdreven), een krachtig achterbeengebruik en een mooie lange hals.
Het karakter van de merrie is erg goed, ze is erg braaf en rustig in de omgang. Een beetje meer karakter kan voor de topsport zelfs geen kwaad zo af en toe.........
Verder moet de hengst niet teveel wit vererven, want dat is van moederszijde nog wel behoorlijk aanwezig. Daarnaast mag het geen schimmel zijn en het liefst heb ik een hengst die KWPN goedgekeurd is.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!!!

Sorry, ik had graag een foto toegevoegd, maar dat wil nog niet lukken.............
. 
Nou, hierbij dus de foto.............
Nou, hier dus een foto op stand..........ook als driejarige..........
, weet bijna wel zeker dat ze hem nog eens aanbieden aan het KWPN en dan komt ie er wel door ( nu niet wegens slecht gedrag
)