? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 
Susan1986 schreef:Ik heb 'n 4 jarige Calvados. We zijn bezig haar in te rijden. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Calvadossen?

met 4 witten benen en 'n brede bles. Maar hij kon echt super springen! Was wel 'n beetje 'n rotzak, als je em moest vlechten niet stil willen staan, en altijd bijten.
Foto komt dus straks!
En wat betreft dat springen, ze kunnen inderdaad GE-WEL-DIG springen!!! Zow! Petje af
Ik heb laatst ook een andere Calvados gezien die sprong ook al zo goed...Bij de regiokampioenschappen hier reden er ook "maar" 13 Calvadossen mee hoor
. Daar kon je echt nog een bom naast laten ontploffen, die keek echt niet raar op. De eerste keer erop maar meteen los gegaan, en we stapten door de bak alsof ze nooit anders gedaan had, niks rillerig, gewoon helemaal op d'r gemak (terwijl ze 3 weken daarvoor rauw uit de wei kwam). Het was er wel eentje die liever lui dan moe was, behoorlijk flegmatiek, maar zo cool heb ik ze echt nooit meer meegemaakt. Wat ze dan wel weer had was erge voernijd, tja, raar paard haha!

Odin schreef:Martichir, jouw Calvados merrie heeft qua bouw erg veel weg van mijn Calvados-nazaat Odin (kijk maar in mijn profiel, het is de bruine)