LEGENDARY LOVER K 1.10.0 , €. 1.699.103 v. ARMBRO GOAL u. LEGENDARY LOVE hoogte 1.59m dekgeld €. 825 veulengeld €. 3.500 Beschikbaar via vers (verzend)sperma op Flevofarm (www.flevofarm.nl)
En info van de Amerikaande organisatie (US gefokte hengst)
LEGENDARY LOVER K (SD4657, H) ARMBRO GOAL - LEGENDARY LOVE - SPEEDY SOMOLLI General Information Foaling Date: 05/28/1997 Sex: Horse Foaling Place: INGLEWOOD ON Color: Bay Tattoo: Freezebrand: SD465 Death Date: S&D Last Year: Markings: STAR; LEFT FRONT & RIGHT HIND ANKLES, BOTH HIGHER IN BACK; LEFT HIND HALF LEG WHITE.
Vader Armbro Goal
Moedersvader Speedy Somolli:
Flinke inteelt, vaders vader is Speedy Crown, en aan de moederskant is zowel de overgrootvader als de overovergrootvader Speedy Crown. Speedy Crown:
ow dank jullie wel ... zie nu pas dat jullie dat hebben gezocht... dank je waarom ik het wou weten was omdat ik eerst een veueln wou kopen met hem als vader.. en ze zei van ja het is een goede belangrijke vader enzo duss was wel benieuwd welke hengst dat was:)
Ik denk dat jij het gewoon hebt over je draver eens voor een sulky zetten in het bos? Of was je echt van plan om wedstrijden te gaan rijden in de drafsport ?
Trainen voor een koers is namelijk niet iets wat je 'een keer' doet....