Er zijn nu een aantal mensen die niet meer mee kunnen praten omdat het opeens verplaatst is. De reden van de verplaatsing: te veel mensen die er niet thuishoren die meepraten, terwijl dat praktisch niet het geval is, en het is en blijft bokt, dus elke bokker moet mee kunnen praten. Een totaal afgesloten praatje is dus zowiezo niet haalbaar en zou wat mij betreft ook helemaal niet hoeven. Maja zegt: maar er is toch in het kletspraat topic gevraagd of men er tegen was en voor zover ik heb gelezen heeft er niemand op gereageerd. Jawel, ik heb gereageerd, toen meteen al. Ik vind dat we in de afgelopen tijd er een heleboel leuke mensen bijgekregen hebben die zeker een aanwinst zijn voor tp. Veel van deze mensen hebben de weg naar het topic pas gevonden nadat het verplaatst was. Zelf kom ik ook zelden tot nooit in de huiskamer, dus als ik het bestaan niet zou weten zou ik er nooit op gekomen zijn om daar te kijken. En waarom verplaatsen? Voor die ene Henk Lamein die er even tussendoor kwam walsen? Ik heb weinig last van hem gehad, jullie wel?