hallo ik zou graag in contact willen komen , met mensen die ook een arabier hebben of net zoals ik een 3/4 arabier. En zijn er nog mensen die een arabier hebben met de afstamming sjapoer ox dat is namelijk de vader van mijn arabier
Een vriendin van mij heeft een 3 jarige Arabische Volbloedhengst(Shadan) van Sjapoer x Abakan ook een bruine zoals sjapoer zijn nakomelingen vaak zijn en heeft een leuk karakter.
En zelf heb ik een paar jaar op een halfbroertje van Sjapoer gereden Rhashyd beide hebben dezelfde vader Saoud van Jonker hij wordt dit jaar 10 ook een bruine met een geweldig karakter en loopt momenteel M2 dressuur en is tevens goedgekeurd als dekhengst bij het AVS
zoals je weet heb ik ok een super lieve hengst van sjapoer ik zal is ff kijke of ik er een foto van bij ken zette voor je. misschien motiveerd dat de rest van de bezoekers om ok een foto te plaatsen. geef sas een dikke kus van bo! succes nog met 't vinde van nakomelingen! ik zal af en toe ok is ff kijke of er nog wat nieuwe broertjes en zussies bij zijn gekomme
is niet helemaal geluk zoals je ziet met de foto's :S is ok alweer ff gelee da ik da gedaan heb maar 't gaat nog wellis goed komme foto's hebbie tegoed van me