afstammelingen van de hengst bazuin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout

afstammelingen van de hengst bazuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 17:44

Hallo allemaal Ik ben ontzettend benieuwd naar foto's van kinderen van de hengst Bazuin.Ik zelf heb een merrie,van inmiddels al weer 16 jaar.Zij was n.r 14 op de lijst van dekkingen,dus het eerste jaar dat hij mocht dekken. Harmony is wat klein gebleven,net 1.60,maar wel een beer van een paard.Niemand ziet dat ze zo klein is,omdat ze een massaal front heeft. Het is het evenbeeld van haar vader(in de beweging minder hoor)Ze is met mij M 2 geworden.Aangezien ik bijna geen tijd meer had,is een ander meisje haar gaan rijden,die inmiddels op 2 puntjes na M1 is. Ik denk dat er veel meer mensen zijn met een Bazuin,en ik zou het leuk vinden als jullie eens vertellen hoe o.a het karakter van het paard is en wat jullie er mee doen.Ik wacht in spanning af

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:34

Ik heb een kleindochter van bazuin aan moederskant,

jantina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:52

Ik heb een Bazuindochter, ze is nu vijf. Vorig jaar in Hengelo is ze ster geworden en we zijn nu net gestart in de B.
Ze is 1.63, niet heel groot, maar haar moeder was ook niet groter. (groter hoeft voor mij ook niet )
Braaf paard, vooral aangespannen doet ze het superbraaf. Onder het zadel doet ze het ook goed hoor.

Een paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben erg blij met haar en ze is helemaal geworden wat ik graag wilde fokken. Ze is super veelzijdig

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:55

Ook wij hebben een Bazuin x Pygmalion. Kina loopt ook voor de wagen en is onder de man op M-nivo gereden. Ze is altijd werklustig, wel wat schrikkerig voor groot verkeer maar verder superbraaf.
Afbeelding

Afbeelding

ingvdh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:20

Ik heb een zoon van Bazuin (x Facet) en rij voornamelijk dressuur met hem, maar ik ga ook vaak met hem naar buiten, dat vind hij super zolang hij maar niet voorop hoeft (het is met recht een held op sokken, achter de kont van een ander vindt hij niets eng, maar voorop zit het bos vol bermkabouters en andere enge dingen ). Hij is 1,64, dus ook niet super groot, maar toont wel groter.

Ik heb geen recente foto's van hem onder de man, maar deze zijn vorige winter genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Als ik overigens bovenstaande foto's zie valt me op dat Bazuin zijn kleur en aftekeningen aardig doorvererft

Barrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:25

Hier de foto's van Harmony van de topicstarter aerdenhout:
Afbeelding
Afbeelding
Hier rijdt mijn zusje erop (het meisje waar aerdenhout het over heeft). Dit is al een paar jaar geleden toen ze nog B reed met haar.