jacardo afstamming gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

jacardo afstamming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 09:31

hallo
ik ben op zoek naar mensen die een jacardo afstammeling hebben?
ben erg beniuewd naar jullie ervaringen helaas heb ik mijn ruin robin toen moeten verkopen jacardo x obelisk

maar juist hierom wil ik weten wat jullie ervaringen zijn en misscjien weten jullie wel waar mijn oude paardje is, misschien verschuild de nieuwe eigenaar op bokt hihi wie weet in ieder geval klikte het tussen ons helemaal niet en werd ik door zijn dominante karakter erg bang, daarentegen was hij wel een natuur talent en had hij prachtige gangen en leerde hij snel

ben benieuwd iets van jullie te horen graag met foto, voor fotos van mijn ruin in mijn profiel

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 07:33

helemaal niemand???

Ddees

Re: jacardo afstamming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:11

Hoi,

ik heb een Jacardo-afstammeling: een 7 jarige merrie. Haar moeder was een fries, volgens mij heeft ze wel heel veel van haar vader. Ze is erg eigenwijs en ze laat niet zomaar iemand op haar rijden. Ze heeft wel een super gangwerk aan.

Waar had je je paard gekocht, ik zie dat je ook uit Limburg komt?

Ik heb mijn merrie 3,5 jaar geleden gekocht in Montfoort bij Utrecht. Jacardo staat momenteel in Amerika, dus veel nakomelingen zullen in Nederland niet rondlopen.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 16:10

Ddees schreef:
Hoi,

ik heb een Jacardo-afstammeling: een 7 jarige merrie. Haar moeder was een fries, volgens mij heeft ze wel heel veel van haar vader. Ze is erg eigenwijs en ze laat niet zomaar iemand op haar rijden. Ze heeft wel een super gangwerk aan.

Waar had je je paard gekocht, ik zie dat je ook uit Limburg komt?

Ik heb mijn merrie 3,5 jaar geleden gekocht in Montfoort bij Utrecht. Jacardo staat momenteel in Amerika, dus veel nakomelingen zullen in Nederland niet rondlopen.

ik weet alles van jacardo ja.. maar ik was benieuwd of al die afstammelinge zo lastig karakter hadden en hoop hier mee hem terug te vinden ik heb hem toen verkocht..wel leuk wat van jou paar dte horen.. heb je ook een foto?

jumpertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:19

ik heb ooit eens een jacardo afstammeling op stal gehad, een paar jaar geleden. Het was een groot, stijf, en langgelijnd paard.
had weinig kwaliteit, maar was wel een hele brave borst!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 07:12

jumpertjes schreef:
ik heb ooit eens een jacardo afstammeling op stal gehad, een paar jaar geleden. Het was een groot, stijf, en langgelijnd paard.
had weinig kwaliteit, maar was wel een hele brave borst!

da is erg grappig, normaal hebben ze veel kwaliteit maar niet braaf

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:28

hoi,

ik heb wel een foto van haar, maar ik zou niet weten hoe ik die hierop moet zetten. Ik probeer je de foto te mailen

groet,
Dees

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:36

oke,

ook dat lukt me niet

Brisk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:29

Wij hebben ooit een merrie gehad van jacardo, een niet al te grote, ong164m. Ze had niet al te beste gangen, maar je kon er wel alles mee doen. Ze was heel braaf. We hebben haar verkocht aan iemand die ermee voor de koets rijdt. Ze doet het daar goed en de mensen zijn heel tevreden met haar.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 14:32

mmz heb juist gehoord dat ze wel echt goede gangen hebben.. tenminste mijne had het en de hierboven genoemde paardjes ook wel.. wel heel leuk omt e zien dat er een vergelijkingnis in alle paardjes zit