Hoi iedereen,
ik verzorg een merens en heb vroeger op een fellpony gereden,
en wou graag weten of er nogmeer merens/fellponyfans zijn?!
nouw ik hoor het wel he!..
|{usjes Anne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoi iedereen,
|{usjes Anne

:P

Zwartwitje schreef:mijn lievelingspaardje aller tijden is/was een merens, een ruin van 23 (?) genaamd Soyeux. helaas was het een manegepaardje en is hij vorig jaar verkocht...kheb er best veel verdriet van gehad, voor zover dat kan bij een manegepaard, maar desalniettemin heb ik ontzettend leuke tijden met hem gehad, vooral het boscrossen zal ik niet vergeten. Op die manege waren nog meer merenzen, ik vond ze altijd erg leuk vanwege de stoerheid en robuustheid en ik-ben-voor-de-donder-niet-bang-attitude
van de zomer ben ik trouwens op vakantie in het ruige deel van de ardennen geweest en heb ik een 3,5 uur durende buitenrit gemaakt op de rug van een superlieve, tonnetjeronde, bomvaste merens! ow, wat was dat gaaf, ik was helemaal verliefd...
www.lesolivettes.be < moet je voor de gein ff kijken, je raakt spontaan jaloers
mn droom voor later is stiekem toch eigenlijk wel een leuke merens op stal
Babsie_Flash schreef:Hier nog een Merens fan! Ik heb een merrie Mascotte genaamd, ze wordt dit jaar alweer 6! Vorig jaar zijn we tussen de paarden begonnen met dressuur, gaat goed! Vanaf april start ik weer met haar in de L1.
amie_x_mij schreef: