Ramaris

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

romanzo

Ramaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 00:31

Wie kent de NRPS hengst Ramaris (raimond-ramses)?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 01:02

http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=12525 deze?

Komt uit de stam van mijn paard. Echt kennen doe ik 'm ook niet. Aan een foto kan ik je ook niet helpen. Maar kan je wel wat over 't lijntje vertellen.

Ramaris heeft btw niet erg lang gedekt, omdat hij niet op de hengstenverrichting is geweest (zeg ik dat zo goed, volgens mij wel) Is al laat

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 12:24

Met dank aan Karin of was het nou heike , (ik heb ooit dezelfde vraag hier gesteld)

Ramaris is ggk in 1986 met 6x G en 3x V. Algemene indruk 'goed' In 1989 afgekeurd metals reden: niet op de CH verschenen.

Fokker: J. Louwerse te Vrouwenpolder. Hij heeft ontzettend veel met deze stam gewerkt. Laatst bekende eigenaar: J.Somers te Zaamslag.

Ik neem aan dat je een Ramaris hebt? Dan ben ik wel benieuwd naar een foto. Ik heb er maar 1 gezien ooit en dat was een schimmel.

romanzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 14:05

ik heb nu een kleinzoon van hem zijn moeder was een Ramaris dat was inderdaad een schimmel ben nu niet thuis maar als ik vanavond thuis ben en samen met mijn vriend dan zal ik proberen een foto van Daisy v/d Kapelle zo heet de merrie ze wordt dit jaar 19