Santo-Amigo x

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marscha22

Santo-Amigo x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 18:31

Wie doet er dit jaar zijn of haar merrie onder de hengst Santo-Amigo x, mischien doen wij onze pony er wel onder maar dat licht er nog aan.
De hengst is voor heel zijn leven goedgekeurd zie ook
www.santo-amigo.nl en dan nieuws 2006 daar staat ook een stukje eronder.
dit is onze merrie: Afbeelding
en dit is santo amigo x: Afbeelding

http://img314.imageshack.us/img314/8291 ... url]

unamie

Re: Santo-Amigo x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:37

ik heb een dekking gewonnen van Santo amigo
en ik ben van plan er gebruik van te maken
er is een topic over
viewtopic.php?f=22&t=530499

welke afstamming en stokmaat heeft jou merrie ?
en waarom heb je voor santo amigo gekozen ?

marscha22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 19:54

omdat de hengst ook nrps is en onze merrie fokt ook heel groot en we willen er eigenlijk een paard uit fokken en mijn merrie is een grote e pony van 1.56.
we zaten ook al te denken aan Dreamcatcher het zijn allebei hele mooie hengsten we zijn er nog niet over uit in iedere geval.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:17

haha das ook toevallig
als ik de dekking niet had gewonnen had ik haar door dreamcatcher of amati laten dekken
maar omdat ik het zonde vind om de dekking niet te benutten moet dreamcachter nog maar een jaartje wachten

nu weet ik nog de afstamming niet van je merrie

marscha22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:30

haar afstamming is vader: anillin ox en moeder: rhetoura ze is een keur merrie en er zit ook best wel veel bloed in haar ze heeft ook in haar hoodje een knik in zitten. maar voor de sport kan ze niet meer gebruikt worden.

marscha22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:32

haar afstamming is vader: anillin ox en moeder rhetoura ze is een nrps pony met veel bloed er in ze is ook een keur merrie al haar veulens zijn 1e premies maar ze kan niet meer voor de sport gebruikt worden.

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:59

Nou, ikzelf niet haha! dat paard wat er dan uit Santo en mijn merrie komt kan je op de renbaan zetten. mijn merrie is lekker nog altijd sneller haha sorry ff oftopic, de hengst is van een vriendin van me en wij gingen altijd ben zn 2en naar buiten.

maar goed, de eigenaren zelf hebben momenteel geloof ik weer 2 merries drachtig, heb alleen geen flauw idee wat voor merries? een daarvan hebben ze vorig jaar ook al laten dekken door santo staat denk ik wel op de site. geloof beide holsteiners of een KWPN?