Bedankt voor de info !
Ondertussen ben ik zaterdag tot bij Wim Schoukens gereden en hebben we al zijn hengsten eens gezien en vergeleken. Ik denk dat we Washington DC gaan nemen. Wat een sjiek paard, klein edel hoofdje, prachtige bovenlijn, rechte lange benen, groot (ik schat 1.75m) en springen !!! En ook nog mooie gangen en naar't schijnt zou hij brave nakommelingen geven ?!?
Puccini was ook niet mis, maar Washington stond ons toch veel meer aan ! (En is trouwens ook niet duur !) En we denken dat hij ook beter bij onze merrie past van kwaliteiten. Zij is nogal klein (1.60m) met geen al te makkelijk karakter (vosse merrie) en ze mag ook wat meer bloed hebben. Moest ik weten hoe, ik zou een foto van haar plaatsen
)
Ze springt super en bewegen valt goed mee ze zit ook niet slecht in elkaar, alleen haar benen zouden wat langer mogen zijn.
Hij is wel vos, maar donkervos en dat zie ik wel graag. En de onze is ook donkervos...dus maar hopen dat het dan ook een donkervos veulen wordt !
Maar ja das bijzaak, als het veulen maar goed ineen zit en goed kan bewegen en springen.