Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
irmaz schreef:Of zou het te maken hebben met hormoonbehandelingen voor het spoelen van de embryo's?.
irmaz schreef:Of zou het te maken hebben met hormoonbehandelingen voor het spoelen van de embryo's? Ik weet niet of dat bij Terlia ook gebeurt, maar bij Poetin toch zeker.
ceasario schreef:irmaz schreef:Of zou het te maken hebben met hormoonbehandelingen voor het spoelen van de embryo's?.
Let je dan in de toekomst voor de vrouwen.
libke schreef:ik vraag me trouwens af waarom iedereen Embryo's spoelen altijd samenhangt met hormonenbehandelingen ; Bij gewone Ki worden ook zoveel merries hengstig gespoten en niemand die erom kraait maar men spreekt over spoelen en oeps daar zijn de hormonen weer .
Bij spoelen wordt de merrie geiinsimineerd en 7 dagen later wordt het eventuele vruchtje eruit gespoeld ,zonder hormonen daarna kan de merrie gewoon terug hengstig worden ,gedekt en terug gespoeld worden dus waarom zou je spuiten ???
libke schreef:maar je begon wel over Poetin
irmaz schreef:libke schreef:ik vraag me trouwens af waarom iedereen Embryo's spoelen altijd samenhangt met hormonenbehandelingen ; Bij gewone Ki worden ook zoveel merries hengstig gespoten en niemand die erom kraait maar men spreekt over spoelen en oeps daar zijn de hormonen weer .
Bij spoelen wordt de merrie geiinsimineerd en 7 dagen later wordt het eventuele vruchtje eruit gespoeld ,zonder hormonen daarna kan de merrie gewoon terug hengstig worden ,gedekt en terug gespoeld worden dus waarom zou je spuiten ???
Tja, ik vind het hengstig spuiten ook nogal bedenkelijk, er is over het algemeen een reden waarom een merrie niet netjes hengstig wordt. Maar goed, tijd is geld![]()
Maar bedenk eens wat dat met het lichaam doet wanneer je eerst hengstig spuit, eicel wordt aangemaakt, eicel bevrucht --> merrie drachtig, eicel weg--> merrie niet meer drachtig en dit dan een aantal keer achter elkaar.