Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kajanus schreef:En hier is Sandreo himself.. bij Nyhof in de hengstenshow![]()

ik vindt het zo zonde van hem, we hebben hem dus wel eerder zien lopen en ik vindt hem super
.. Ik heb het idee dat hij een burn out heeft, al die competities en shows gek zou je er toch van worden..
Kajanus schreef:Wij zijn ook naar Zuidbroek geweest, maar helaas,ik vindt het zo zonde van hem, we hebben hem dus wel eerder zien lopen en ik vindt hem super
.. Ik heb het idee dat hij een burn out heeft, al die competities en shows gek zou je er toch van worden..

paardjeshvj schreef:wij hadden en veulen van sandreo:) ik zal wel even wat foto's geven http://www.mijnalbum.nl/Album=3GI3687H
paardjeshvj schreef:het is alle drie dezelfde merrie maar bij de eerste is ze het meest volgroeit en nu is ze helaas verkocht
Erg mooie voorkant heeft ie
Hij zou van achter wel wat sterker mogen zijn.
) CD28 schreef:Het is misschien een leuk dier om te zien maar het is te hopen dat hij zijn "werk"-karakter niet vererft. In Zuidbroek in de staak en gisteren in Den Bosch moest hij ook de baan door getrapt worden. Oren constant naar achteren. Nee, niet echt een fijn gezicht vond ik. Denk als Happie hem niet zou rijden dat er niet veel van terrecht zou komen...