ben net geweest, ze kwam gelijk naar me toe, en vloeg toen gelijk weer angstig de hoek in waar de veulens lagen. ze keek achterom en je zag het wit van haar ogen. Heel erg om te zien. dus ik wat brokjes gehaald en toen kwam ze trillend naar mij toe. Ik schrok wat ik zag allemaal opgedroogt zweet en 2 kaalgeschoren plekken.
nu schijnt dat het grootste veulen al dood was, en toen dus allebei eruit zijn gekomen. Het waren hele mooie veulens, ze lagen in een ton, we hebben niet gekeken of het merries of hengsten waren. Het grootste veulen was al helemaal zwart van het vergaan. ze kregen al haar, ze hadden zo'n mooi hoofdje, heel fijn gebouwd.
maar om even terug te komen bij holly, ze heeft alles goed doorstaan. er zijn twee veeartsen heel de dag met haar bezig geweest. infuus erbij, penseline en dus heel vaak gespoelt, er kwam nog wel wat uit. Ze is nu in ieder geval helemaal schoon.
Ze is wel wat afwezig en wil soms angstig weggaan in dr box, en dan in de hoek gaan staan, maar toen ze bij mij stond keek ze me zo aan van: sorry, het ging zo opeens.... die grote ogen van dr. werd even stil.
toen blies ze in mn gezicht en deed dr oortjes naar voren. heb haar heel de tijd geknuffeld en toen haar box schoongemaakt. ze eet, drinkt en poept goed, temperatuur gemeten, en die was ook goed.
ze was alleen verschrikkelijk moe en ja dr buik is weg, helemaal ingevallen.
als we haar opnieuw willen laten dekken moeten we het snel doen, want nu is ze het vruchtbaarst zei de DA. dus ja, maar ik mag beslissen. als ik het wil, gaan we naar de hengst. dus ik denk erover na, ik laat haar eerst even herstellen en dan kijken we verder. ik wil zo graag een veulen van dr.