wie heeft er ook een nassau of een paco afstammeling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

devrie

wie heeft er ook een nassau of een paco afstammeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 15:26

ik hebzelf twee drien en een half jarige paarden en ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met deze afstammelingen[img]

fokfanaat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:46

Afbeelding
De Paco

Afbeelding
De Nassau

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:54

Ik ken 2 Nassau nakomelingen... allebei vos en goede springcapaciteiten de één is al verkocht en de ander word dit jaar ergens een keer zadelmak gemaakt...
Wat vinden jullie eigenlijk van de karakters van nakomelingen van Nassau... Ik heb hem zelf dan meegemaakt op stal en vond het wel aardig pittig... Ben erg benieuwd hoe de nakomelingen zijn.... Zit er toch aan te denken zelf een keer een Nassau aan te schaffen....Maja ik wil nog zo veel haha!!

devrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:07

het karakter van deze nassau is dominant en heel ril ik ben wel de baas als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand dus consequent opvoeden ik heb hem ook al van veulen af aan dus dat scheelt hij is met twee en een half gecastereerd maar hij denkt dat hijnog steeds hengst is dat maakt hem ook leuk hij springt inderdaad goed onder de man moest eerst wel leren maar nu is hij voorzichtig ik heb hem gekocht bij Aris van Manen drie jaar geleden

devrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:19

de paco kan normaal heel goed lopen maar maakte zich bij de fotoserie veel te stoer en kon er niets mee beginnen vandaar dat hij teveel op de voorhand loopt en zich niet draagt volgende foto's zullen moooier zijn

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:46

OK dan heeft je Nassau wel wat weg van zn pappie want die pakte bij mij de allereerste keer ook liever mn hele jas!! haha maja ik wist t niet ze hadden niks er over gezegd haha... maja k heb nog geen Nassau maar denk wel dat het fijne paardjes zijn onder de man.. het lijkt mij ook wel wat...
gister toen hij werd gehuldigd als paard van t jaar werden er ook nakomelingen gepresenteerd en was er echt op 1tje verliefd haha