Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
-en dacht hetzelfde. Leuk! Dankje voor de reactie

wreckh schreef:Dat veulen met de merrie stonden vooraan in het gangpad links van de bak. Volgens mij waren dat wat oudere stallen, maar dat weet ik niet zeker meer.
Superkarakter!!!trisca schreef:Ik heb een volle zus van deze hengst gehadSuperkarakter!!!
Citaat:1994 Romantic Mascotte v. Romantico. Merrie. stokm. 1.55 m.Als jonge pony verkocht. Z2 dressuur startgerechtigd. Daarna weer verkocht.
1995 Romantic Popcorn v. Romantico. stokm. 1.47 m. Eye-catcher eerste klas. Is een wild-kleur valk zonder aftkeningen.Heeft een hals en front zoals je dat maar zelden ziet. Rijdt precies gelijk aan Popeye. Popcorn is als dekhengst beschikbaar.
jennyk schreef:Ik ken die site van Romantico ook, alleen vind ik het jammer dat hij vooral de D- maat doorgeeft in z'n veulens. Ik ben zelf opzoek naar een valkhengst E-maat met wat meer arabischbloed voor mijn fjord?fries. Iemand suggesties?
.jennyk schreef:Ik ken die site van Romantico ook, alleen vind ik het jammer dat hij vooral de D- maat doorgeeft in z'n veulens. Ik ben zelf opzoek naar een valkhengst E-maat met wat meer arabischbloed voor mijn fjord?fries. Iemand suggesties?
Miss_Monet schreef:Wie heeft ervaring met deze hengst en misschien wat info over zijn nakomelingen? Ja ik ken de site www.romantico.nl, maar ik wil gewoon van jullie wat info!
TessaB schreef:Ik heb een jonge Romantic Popcorn ingereden (voor foto's zie mijn profiel). De moeder was een schimmeltje--volgens mij een Welsh-- en C-maat. Dochter had een wild-vos-kleur (super stoer! aalstreep, drie kleuren manen en staart, wildstrepen aan de benen) en kleine D-maat. Verder was ze een ongelooflijk actief diertje, dat vreselijk snel leerde en echt veel bezig gehouden moest worden. In omgang was ze bazig (merrie?), maar eerlijk. Haar jonge ruitertje heeft er nu haar handen vol aan!