drachtig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anchieee_

drachtig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 18:42

ik heb sinds vandaag een eigen shetlandmerrie maar bij de vorige eigenaar heeft ze weleens losgestaan met een hengstje (vorig jaar Juni), nu is de vraag of ze drachtig is, ze is nu bijna 3 ze is redelijk dik maar ze staat dan ook al lang op het land, en verder is er nix mee gedaan. Nu hadden we haar vandaag losstaan bij de andere paardjes ging goed, want ze staat nu ook bij haar moeder maar er is ook 1 hengstje maar daar was ze echt heel gemeen tegen ze reageerde heel heftig bokken en trappen en steigeren naar hem. Zou dat kunnen betekenen dat ze wel drachtig is dat ze zo reageert?

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 20:25

ja het zou kunnen dat ze drachtig is, maar ik zou, wanneer je het zeker wilt weten toch even de dierenarts vragen of hij je merrie even wilt opvoelen, het kost niet veel, maar dan kan je mocht ze drachtig zijn haar gelijk de beste verzorging geven die ze nodig heeft.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 20:26

heb je toevallig foto's van haar?

Anchieee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 20:58

uhm nog geen duidelijke, maar weet je misschien hoe duur het ongeveer is?

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 21:23

nee, geen idee.... maar niet zo heel duur hoor volgens mij. misschien even op internet rondneuzen voor eventuele prijs?www.paardendokter.nl antwoord op al je vragen misschien dat die het weet