van welke hengsten zijn er nog meer dekkingen verloot?
en laat je je merrie ook idd dekken door de betreffende hengst
zo niet welke hengst had je dan graag wel willen hebben?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Verder weet ik het niet meer zo goed 
Die zou ik idd geprobeerd hebben te ruilen

En ik ben zelf niet zo'n fan van Zuidhorn dus ik zou er idd niet blij van worden
robbie schreef:Wel een ontzettend leuke actie, jammer dat ik niks gewonnen heb, voor niks de hele dag van begin tot einde lopen kou kleumen daar.. die dekking van Djamai had mij ook wel geleken!!
;) 
gomir schreef:Ik heb niets gewonnen. Weet van Fresco dat ze er twee keer bijzat, ze had iig een dekking van Djamai volgens mij, andere prijs weet ik niet.
Aan haar reactie te merken gaat ze vast wel met Djamai dekken dit jaar
) kiezen, geloof ik...
Flower schreef:Dekking van Dreamcatcher is gewonnen door een vriendin van mijn KantoorBaalVriendin (zie HK) Heb de link in het KBtopic gezet, dus ze zal zo wel reageren.
OEPSIE !!!
Ik lees weer eens niet goed.. Petra heeft al gereageerd![]()
Melina schreef:Ah Shanna, volgens mij zaten jullie naast ons s'middags. Jij zat toch bij Leonie? Gaaf hoor dat ze die dekking heeft gewonnen

Shanna ik lag je niet uit, maar was zij klein
Shanna16 schreef:Melina schreef:Ah Shanna, volgens mij zaten jullie naast ons s'middags. Jij zat toch bij Leonie? Gaaf hoor dat ze die dekking heeft gewonnen
Ja ik zat bij Le.
Klein meisje; bruine laarzen, lichte spijkerbroek en een beige jas.
Edit: ik herken je al van de foto in je profiel!
Shanna16 schreef:Melina schreef:Ah Shanna, volgens mij zaten jullie naast ons s'middags. Jij zat toch bij Leonie? Gaaf hoor dat ze die dekking heeft gewonnen
Ja ik zat bij Le.
Klein meisje; bruine laarzen, lichte spijkerbroek en een beige jas.
Edit: ik herken je al van de foto in je profiel!