De macho`s!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

De macho`s!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 04:44

Even een tijdje niets laten horen, maar het gaat goed met Kelvin en Balthazar! Balthazar is nu inmiddels ook van mij, dus ik ben nu in het bezit van 2 supercracks!

Kelvin`s wonden zijn heel goed genezen alleen hij vertrouwde dus absoluut geen mensen meer. Maar ja wat wil je, een week lang heb ik spuiten met peniciline in z`n nek geprikt, en prikkend ontsmettingsmiddel op z`n wonden gedaan, ritjes naar de veearts etc. Ik heb heel veel bij hem in de wei gezeten en uiteindelijk na twee weken kon ik hem weer aaien. Inmiddels komt ie alweer naar me toe om te knuffelen dus het gaat de goede kant op. Alleen ben ik dan ook de enige waar ie bij in de buurt komt (maar ik ben dan ook de voervrouw he Haha! ). Vreemden moet ie niets van hebben. Hij is half volbloed en z`n moeder is een rasechte neuroot dus dat help ook al niet echt. Het is een heel verlegen maar superlief veulen. Zit echt geen kwade draad in. Hij is niet picture perfect, heeft x-beentjes achter maar voor mij is ie het einde en hij mag voor altijd bij me blijven. Hij is absoluut mijn oogappel. Ik zat laatst weer foto`s te kijken waarop ie net geboren was. Op eentje staat ie zo wankel op zijn (toen nog) kromme pootjes met een smoelwerkie waar je echt van smelt Lovers Hij is zo speciaal. Laatst zei iemand iets lelijks over hem (dat ie kromme poten heeft, ja dat weet ik ook wel maar een ander moet gewoon niet het lef hebben mijn "baby" af te kraken) en ik werd gewoon zo kwaad dat ik enorm uitbarstte. Normaal kan ik dat wel hebben, maar op de een of andere manier met dit paardje dus niet. Dit beessie gaat m`n soulmate worden!

Balthazar is een supercrack. Hij komt ook uit een supermerrie, maakt niet uit waar je die mee kruist, ze gooit er altijd een superveulen uit! Ik heb ook een 2000 veulen (merrie) van haar die een volle QH is en dat is ook een topper! Balthazar staat super op de beentjes kan geweldig lopen, zowel stap, draf als galop. Hij springt liever over obstakels dan dat ie er omheen gaat en neemt zelfs een duik in het meer als het warm is. Een echte macho, van niks en niemand bang. Het nadeel is wel dat ie onvoorzichtig is. Hij beukt op je in en speelt heel ruig met je waarbij hij ook weleens een trap uitdeelt. Hij is niet gemeen maar strontbrutaal. Laatst stond ie weer melk te jatten bij Kelvin`s moeder (ik had ze daardoor een tijdje uit elkaar gehaald) en zij jaagt hem dus weg. Balthazar beet haar gewoon in d`r neus en probeerde weer te drinken!

Balt en Kelvin zijn dikke maatjes, het is zo leuk om ze te zien spelen samen! Ze hebben ook alle vrijheid, overdag lopen ze in de kudde op 150 hectaren te spelen, met rotsen, velden, heuvels en meertjes, echt van alles! Zo geweldig dat ze zo kunnen opgroeien! `s Nachts gaan ze op een kleiner veld en ze hebben de routine al helemaal door, zijn altijd weer "op tijd thuis" haha!

Ik zal binnenkort weer eens foto`s plaatsen, als ik de scanner aan de praat krijg.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:01

Wat blij te horen dat het zo goed gaat.. zo te horen hebben ze daar wel aardig wat weidegang he!
Leuk dat je echt een band heb met Kelvin.. Lovers
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's! Lachen

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:11

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kelvin! Als je zo hebt gevochten voor het leven van een kleine ga je het ook een stuk meer waarderen.. Ik kan me zo goed voorstellen dat je woedend wordt als iemand iets verkeerds over hem zegt.

Plaats je snel foto's?? Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:27

Fijn dat het weer zo goed gaat Lovers Party!!
ik ben heele rg benieuwd naar de foto's Kwijl